خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های فرعی و روستایی قشم



 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قشم گفت: ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های فرعی و روستایی این شهرستان با هدف افزایش ایمنی رفت و آمد و کاهش میزان تصادف های جاده ای و سوانح رانندگی در سرزمین آب و آفتاب خط‌ کشی شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد دهقانی، اظهار کرد: عملیات خط‌ کشی جاده‌های فرعی و روستایی در جزیره قشم ضمن آنکه باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای در این مسیرهای پُر تردد می‌شود، نقش بسیاری مهمی را نیز در افزایش دید رانندگان و کاربران جاده‌ ای و هدایت آنها در مسیرهای یادشده دارد.

وی افزایش ایمنی رفت و آمد، کنترل ترافیک و تسهیل رفت و آمد را از دیگر مزایای اجرای طرح خط کشی در جاده‌های فرعی و روستایی نگین خلیج فارس عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قشم ادامه داد: در اجرای این طرح خط کشی شبانه روزی ۵۰ کیلومتر از راههای روستاهای رمکان به سوزا، طبل به سلخ، هُلر به رمَچاه و باغ بالا به زینبی احیای خط کشی شد، ۲۵ کیلومتر خط کشی با روکش های جدید و ۲۵ کیلومتر دیگر نیز خط کشی ترمیمی بر روی خط کشی ها پاک شده و محو شده از شرایط آب و هوایی جزیره قشم انجام شد.

دهقانی اضافه کرد: این طرح توسط ۲ اکیپ اعزامی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قشم با ۲۲ بشکه رنگ سفید و زرد با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

وی توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۳۵۰ تابلو علایم راهنمایی، رانندگی و هشدار دهنده در جاده‌های این شهرستان بدلیل فرسودگی، ناخوانا بودن و در برخی موارد سرقت، تعویض و نوسازی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها