از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۱۱ هزار اشتغال مناسب در شیراز ایجاد شد



رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۱۱ هزار نفر اشتغال مناسب در شیراز ایجاد شده است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «محمد ژوبین»، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز روز چهارشنبه در دیدار با روسای تشکل‌های صنفی کارگری شیراز، گفت: تعهد اشتغال امسال در شیراز ۱۴ هزار و ۵۵۴ نفر بوده که تاکنون قریب به ۱۱ هزار نفر اشتغال در سطح این شهرستان ایجاد و در سامانه رصد که برای ثبت اشتغال کشور می باشد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد برنامه تعهد اشتغالزایی امسال در سطح شیراز محقق شده است،گفت: بر اساس اقدامات انجام شده پیش بینی می شود که حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال صد درصد تعهد اشتغال شهرستان شیراز و حدود یک ماه زودتر از موعد محقق خواهد شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز در ادامه گفت: بیش از ۱۵۰ نماینده قانونی کارگر در سطح این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۰ واحد تولید،صنعتی و کارگاه فعال در این شهرستان دارای شورای اسلامی کار است که این نشان از توسعه تشکلات کارگری در سطح شیراز دارد.

ژوبین اضافه کرد: ۱۲ انجمن صنفی کارگری و ۱۸ انجمن صنفی کارفرمایی نیز در شیراز تشکیل شده و فعال است که در سه ماهه اخیر نیز بیش از ۱۵ تشکل کارگری تشکیل و یا تمدید اعتبار شده است.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها