دبیر هیات فوتبال هرمزگان:

حضور تیم فوتبال اتحاد روستایی جاسک در لیگ برتر انگیزه های جوانان را بیشتر کرده است



دبیر هیات فوتبال استان از امکانات وزیرساخت های فوتبال جاسک بازدید کرد.

       
به گزارش صبح ساحل، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان برای تماشای دیدار تیم های اتحاد روستایی جاسک و فانوس بندر تیاب از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان به شهرستان جاسک سفر کرده بود با عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک و علی عنبری رییس هیات  فوتبال جاسک دیدار کرد و سپس از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید لشکری و دفتر هیات فوتبال جاسک بازدیدنمود و جلسه ای را با مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک  در این جلسه  عبدالمجید مرادی رئیس ادلره ورزش وجوانان، در خصوص استعداد های ورزش فوتبال شهرستان گفت:  جاسک دارای جوانان با استعداد در رشته فوتبال میباشد و  در زمان تصدی،  رنجبریان در رأس هیات فوتبال هرمزگان،  فوتبال  متحول شده و نگاه ویژه آیی به فوتبال شهرستان ها دارد.  مرادی بیان داشت: حضور دبیر هیات فوتبال استان در جاسک نیز نشان از توجه خاص ایشان  به فوتبال جاسک می باشد.  رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت: با نکاه خوب رئیس هیات فوتبال استان ،  جاسک امسال سهمیه لیگ برتری در فوتبال استان اخذ کرد و حضور تیم اتحاد روستایی در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان انگیزه های جوانان شهرستان به فوتبال را  بیشتر کرده است و در حال حاضر تیم اتحاد روستایی نتایج خوبی در فوتبال لیگ برتر استان کسب کرده و یکی از مدعیان حضور در فینال لیگ برتر استان می باشد.  وی از زحمات و تلاش های مدیرعامل تیم اتحاد روستایی و نیز مربی و بازیکنان این تیم که در اولین حضورشان در لیگ برتر استان نتایج خیلی عالی کسب کردند تشکر کرد. مرادی ، رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد روستایی جاسک یکی از باشگاه های  منظم و نمونه شهرستان جاسک می باشد انتظار ما از مسولین شهرستان جاسک این است که تیم اتحاد روستایی را حمایت کنند . متولی ورزش وجوانان جاسک گفت: ز عملکرد هیات فوتبال شهرستان و مجموعه تحت پوشش آن رضایت کامل دارم.
هیات  فوتبال جاسک امسال با یک تقویم منظم مسابقات فوتبال پایه و جام حذفی و کلاس های آموزشی داوری و مربیگری را به صورت منظم برگزار کرده است جای تشکر  دارد.  وی گفت. موفقیت های هیات فوتبال جاسک حاصل یک تیم قوی و مدیریت خوب  علی  عنبری  رئیس آن می باشد و دستگاه ورزش شهرستان در کنار هیات  فوتبال جاسک می باشد.  رئیس  اداره ورزش وجوانان جاسک بیان داشت:  موفقیت های تیم اتحاد روستایی در مسابقات لیگ برتر استان نیز حاصل حمایت خوب مسولان شهرستان و استان در راس آن فرماندار ، امام جمعه  و مدیر کل ورزش وجوانان  استان و رئیس ودبیر هیات فوتبال استان و مردم خوب و تماشاگران عزیز جاسکی بوده است. مرادی  گفت: داوران فوتبال جاسک در لیگ های مختلف فوتبال استان و حتی کشور قضاوت می نمایند  و داوران فوتبال این شهرستان با مدیریت خوب رئیس کمیته داوران جاسک وحمایت کمیته داوران استان فعال هستند. در این جلسه اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان گفت:  امروز شاهد حضور تماشاگران خوب جاسکی در استادیوم ورزشی بودم که نشان از علاقمندی مردم خوب جاسک از فوتبال می باشد. وی گفت: قدمت فوتبال جاسک خیلی بالاست و  مردم با فرهنگ جاسک فوتبال را دوست دارند و از تیم و نماینده فوتبال جاسک حمایت می کنند.  دبیر هیات فوتبال استان گفت: حضور تیم اتحاد روستایی در فوتبال لیگ برتر استان انگیزه جوانان را بیشتر کرده است  و باید از فوتبال جاسک  حمایت شود.
وی بیان داشت: مسولین ورزش استان و جاسک نسبت به تعویض چمن ورزشگاه جاسک اقدام کنند چون این چمن کیفیت ندارد.  معماری گفت :  توفیقی حاصل شد برای دیدن  بازی اتحاد روستایی و فانوس تیاپ میناب به جاسک سفر کنم  و از امکانات و زیر ساخت های ورزشی فوتبال این شهرستان بازدید نمایم. دبیر هیات فوتبال استان گفت:  تلاش های رئیس هیات فوتبال جاسک و حمایت رئیس  اداره ورزش وجوانان جاسک از فوتبال جاسک قابل تقدیر می باشد. انسجام و اتحاد خوبی بین اداره ورزش وجوانان وهیات فوتبال جاسک وجود دارد و همین امر شاهد رونق و توسعه و رشد فوتبال این شهرستان شده است.  اصغر معماری بیان داشت: مسولین شهرستان ، شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جاسک  برای حمایت وتحت پوشش قرار دادن تیم های فوتبال پای کار بیایند. دبیر هیات فوتبال اظهار داشت: نگاه رئیس هیات و تمام اعضای هیات فوتبال استان به تمام شهرستان ها خصوصا جاسک نگاه عادلانه ای است و ما وظیفه داریم برای رونق و توسعه فوتبال شهرستان ها گام های بزرگی برداریم.  وی گفت:  تیم اتحاد روستایی تنها نمایند فوتبال جاسک در لیگ برتر استان نتایج خوبی کسب کرده است و این تیم می تواند به فینال مسابقات فوتبال لیگ برتر استان راه پیدا کند. معماری گفت: هیات فوتبال استان طبق تقویم تمام مسابقات را برگزار کرده است و  هیات فوتبال جاسک می تواند جهت کلاس های دانش افزایی مربیان در خواست برگزاری کلاس مربیگری به هیات فوتبال استان دهد و حمایت خواهیم کرد. در این جلسه علی عنبری رئیس هیات فوتبال جاسک و احمد ارجمند مسول کمیته مسابقات هيات فوتبال جاسک گزارشی از فعالیت های هیات فوتبال و نیز مشکلات فوتبال جاسک را ارایه دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها