مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در قشم اعلام شد



رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از امام زاده سید مظفر این شهر آغاز و به میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتهی می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ايرنا، «حجت الاسلام احمد غلامی»، رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح فردا (شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی این شهرستان مرزی در شهرهای درگهان، رمکان، سوزا، لافت، طبل، بخش های شهاب، حرا و مرکزی و جزایر هنگام و لارک برگزار می‌ شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در اجرا و برگزاری این مراسم، برنامه‌ های مختلف فرهنگی، هنری و حماسی به خصوص سخنران کشوری، قرائت قطعنامه و سرود و شعارهای انقلابی برای ایجاد شور و نشاط در میان مردم و جوانان حاضر در این راهپیمایی صورت می‌ گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم با دعوت از اقشار مختلف مردم جزیره قشم نگین خلیج فارس برای حضور حداکثری و پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور در این راهپیمایی نشانه علاقمندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی توضیح داد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت می کند که پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم همچنان به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و امام راحل وفادار هستند.

وی اضافه کرد: تمام نهادها و دستگاه های دولتی و تشکل‌های مردمی برای برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده شده اند و پیش بینی می شود راهپیمایی امسال در جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها