تذکر نماینده هرمزگان به وزیر آموزش و پرورش:

مدارس در ۲ هفته پایانی سال به‌صورت مجازی برگزار شود



پس از رسیدن زنجیره مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه به بندرعباس، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی، شب گذشته در توئیتی نوشت: «با توجه به شرایط پیش‌آمده برای دختران در مدارس و نگرانی بحق خانواده‌ها، امروز در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش خواستار بررسی سریع و دقیق ابعاد موضوع و برخورد قانونی با عوامل آن شدم».

نماینده مردم هرمزگان در ادامه نوشت: «به منظور جلوگیری از نگرانی بیشتر و اتفاقات ناگوار بعدی پیشنهاد دادم حداقل دو  هفته ی پایان سال مدارس بصورت مجاری برگزار گردد».

 

 

 وی در گفت‌وگو به خبرنگار صبح ساحل و با تأکید بر اینکه بحث مسمومیت‌ها در صحن مجلس مطرح‌شده است گفت: «در این خصوص به وزیر کشور و وزیر اطلاعات تذکر داده‌شده که سریعاً عوامل این اتفاقات را شناسایی و جزئیات و علت این حادثه را پس از بررسی به اطلاع عموم برسانند».

مرادی ادامه داد: «در رابطه با اتفاقات صبح دیروز بر اساس گزارش ارسالی دانشگاه علوم پزشکی استان مصدومان ضمن دریافت خدمات درمانی در حال بهبود هستند و در حال پیگیری این موضوع هستیم».

 

گفتنی است که شب گذشته، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار دانش‌آموزان مسموم شده در بندرعباس را ۳۹ نفر اعلام کرد.

به گفته نوروزیان ۳۸ نفر از بيماران مراجعه كننده به بيمارستان، ترخيص شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها