فوتسال مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس:

دبستان پسرانه سما شعبه یک بر بام قهرمانی ایستاد



مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس با قهرمانی دبستان غیر دولتی سما شعبه یک به پایان رسید. 

  
به گزارش صبح ساحل، رقابت های فوتسال مدارس ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس با حضور ۲۸ تیم  در ۸ گروه برگزار شد و تیم خوش ترکیب سما شعبه یک بندرعباس جام قهرمانی را بالای سر برد.
در این مسابقات تیم های غدیر خم و شهید خوشبخت در مکان های  دوم وسوم قرار گرفتند.
دراین دوره از بازی ها که از لحاظ کیفی درسطح بالایی برگزار شد  و سالنی بازان نونهال ابتدایی به رغم این که در آغاز راه قرار دارند به خوبی تکنیک وهنر خود را به رخ کشیدند ونشان دادند اگر توجه بیشتری به آن ها شود با یک برنامه ریزی مناسب می توانند به عنوان پشتوانه های قابل اعتماد برای فوتسال استان هرمزگان باشند.
دراین دوره از مسابقات طاها قاسمی از تیم دبستان غیر دولتی سما شعبه یک با ۱۰ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.
مراسم پایانی این مسابقات با حضورمسلم بازیار نسب ریئس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش هرمزگان، محمد خارا معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ،  کمالی کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک وجمعی از مدیران آموزش پرورش ناحیه یک برگزار شد و به تیم های اول تا سوم مدال وحکم قهرمانی اهدا شد.
بازیکنان تیم فوتسال دبستان غیر دولتی سما  شعبه یک را  طاها قاسمی، ماهان حاجیان، صدرا صابری، فرهام بهمنی، آریا نوش قاسمی، مهدی محمدی، هیرسا هنری، حسین حیدری، امیر رضا نوروزی و  علی شکرانیان و مربیان این تیم هم امیر زارعی و  مسعود شبتاری بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها