۵ صندوق انواع لوازم یونیت دندانپزشکی قاچاق در پارسیان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف تعداد ۵ صندوق انواع لوازم یونیت دندانپزشکی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال از یک فروند شناور در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با انجام تحقیقات نامحسوس از وجود کالای قاچاق در یک فروند شناور در بندرشیوء مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قراردادند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اعزام مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل پلیس گمرک بندر شیوء به محل مورد نظر و کشف تعداد ۵ صندوق انواع لوازم یونیت دندانپزشکی قاچاق دربازرسی از بارهای خروجی مربوط به این فروند شناور خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 12 میلیاردریال برآورد کرده اند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه کلیه اقلام مکشوفه به جهت رسیدگی و انجام روند قضائی تحویل انبار اداره گمرک گردید، برعزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و حمل کالاهای خارجی و قاچاق موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره 110 با پلیس در میان بگذارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها