باند حرفه‌ای سارقان به عنف خودرو در هرمزگان منهدم شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 8 عضو باند حرفه‌اي سارقان به عنف خودرو و مالخر در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارآگاهان زبده پليس آگاهي استان با انجام اقدامات هوشمندانه پليسي و اشراف اطلاعاتي خود موفق شدند 5 نفر از اعضاي يک باندحرفه‌اي سرقت خودرو و 3 نفر مالخر را درسطح شهر بندرعباس شناسايي که پس از هماهنگي قضايي طي چند عمليات ضربتي آن‌ها را دستگير کردند.

وي افزود: اين سارقان که متشکل از 5 مرد بودند، به عنوان مسافر، خودروهای مسافربر سواری را دربست کرده و با تهدید رانندگان، اقدام به سرقت خودرو آنان نموده و متواری می شدند.

جاویدان با اشاره به دستگيري 3 مالخر اضافه کرد: در این عملیات ضربتی 3 دستگاه خودرو سرقتی به همراه یک قبضه کلت کمری، دو تیغه خشاب، 9تیر جنگی و یک عدد چاقو از ید سارقان کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان در پايان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس و مرجع قضائي قرار گرفتند، بیان کرد: رانندگان خودروهای مسافر بر و آژانس ها ضمن رعايت هشدار هاي انتظامي، از سوار نمودن مسافران مشکوک و قبول مواد خوراکي از مسافران خودداری نموده و در صورت مشاهده رفتار مشکوک از مسافران دربستی گروهی و چند نفره سريعاً از طريق تماس با شماره 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها