حواشی هفته



در «پربحث‌ترین‌های هفته»، به مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، می‌پردازیم.

   

الناز شاکردوست با گریه و دعوا جشنواره فجر را بهم ریخت!


دعوا و گریه الناز شاکردوست که در اکران فیلم بی بدن در جشنواره فجر ۱۴۰۲ جنجالی شد. فیلمی که با حواشی زیاد از حضور در سودای سیمرغ بازماند. او که برای اکران فیلم بی بدن در پردیس سینمایی کوروش حضور داشت با گریه و دعوا جشنواره فجر را بهم ریخت و خطاب به مردم و حاضرین در سینما گفت:« من هم مانند شما بلیت خریدم تا فیلم را ببینم».

   

   الناز شاکردوست با گریه و دعوا جشنواره فجر را بهم ریخت!

  

 

انتقاد تند میثاقی از حضور پرتعداد اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در قطر

محمد رضا میثاقی، مجری فوتبال برتر بعد از باخت تیم ایران مقابل قطر به انتقاد از حضور پرتعداد اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در قطر پرداخت و گفت: اگر زحمتی نیست دیگر برگردید، حضور ۱۵ روزه شما به چه دردی خورد؟ با هزینه چه کسی به قطر رفتید؟!

    

  انتقاد تند میثاقی از حضور پرتعداد اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در قطر

  

بازار سیاه فروش کارت ملی برای ثبت نام خودروهای وارداتی ؛ هر کارت ملی 300 میلیون!


با توجه به این که قیمت خودروهای وارداتی در بازار و سامانه یکپارچه بسیار متفاوت است حاشیه سود بالایی نصیب خریداران می‌شود. در این میان برخی افراد اقدام به فروش شماره ملی خود به دیگران برای ثبت نام خودروهای وارداتی می‌کنند. هزینه خرید این شماره‌های ملی نیز با توجه به نوع خودرو متفاوت است اما به طور میانگین رقم ۳۰۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت بیشتری روی این موضوع صورت گیرد.

  

  بازار سیاه فروش کارت ملی برای ثبت نام خودروهای وارداتی ؛ هر کارت ملی 300 میلیون!

کاسبی ۴۰۰میلیارد تومانی آموزش و پرورش از آزمون استخدامی

با یک محاسبه ساده، مشخص می‌شود که این مجموعه بابت برگزاری این آزمون، نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان از داوطلبان برای ثبت‌نام دریافت کرده‌است. فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش برای جذب‌ ۷۲ هزار نفر یک شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به پایان رسید. این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش از استقبال بی‌سابقه از این آزمون استخدامی خبر داد و با اشاره به برگزاری این آزمون برای جذب معلم دوره ابتدایی، متوسطه و هنرستان گفت: «بیش از یک میلیون نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش برای راهیابی به این مشاغل مهم و اثرگذار ثبت‌نام کردند که این آمار بی‌سابقه است.» وی گفته است: «بیش از ۶۳۰ هزار نفر در گروه آموزگار ابتدایی و حدود ۳۸۰ هزارنفر برای گروه دبیری و هنرآموزی ثبت‌نام کردند که تاکنون چنین آماری نداشتیم». و اما… و اما نکته جالب در این ماجرا، هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش ۱۴۰۳ به مبلغ ۳۷۸ هزار تومان بود. با توجه به آمارهای اعلام شده، در گروه ابتدایی بیش از ۶۳۰ هزار نفر و در گروه دبیری و هنر آموز بیش از ۳۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند. به نظر می‌رسد که رقابت در این آزمون شدیدتر از هر آزمون استخدامی دیگری است.

   

پاسخ قاطع عزت الهی به اعتراض خبرنگاران عربی در مورد خلیج فارس

پس از پایان نشست خبری روز 17 بهمن ماه که با حضور امیر قلعه‌نویی، سرمربی و سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی کشورمان برگزار شد، اتفاق عجیبی افتاد. در شرایطی که قلعه‌نویی و عزت‌اللهی خود را از محل دور کرده بودند، برخی خبرنگاران عربی حاضر در محل به این دلیل که عزت‌اللهی از واژه خلیج فارس استفاده کرده انتقاداتی را به مسوولان رسانه‌ای تیم وارد کردند که البته آنها نیز در گفت و گو با این خبرنگاران عنوان کردند نام این خلیج، خلیج فارس است و عزت‌اللهی از اسمی تاریخی، اصیل و صحیح استفاده کرده است.

پاسخ قاطع عزت الهی به اعتراض خبرنگاران عربی در مورد خلیج فارس

    

شناسایی ۱۵۰نفر با گردش حساب هزار میلیارد تومانی

  
رییس سازمان امور مالیاتی کشور در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که ۱۵۰ هزار نفر با گردش حساب ۱۰۰۰ هزار میلیاردی نیز در کشور شناسایی شدند. این خبر با انتقاد بسیاری از کاربران مواجه شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها