مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان:

تمام اراضی کشاورزی هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۳ سنددار می‌شوند



مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام اراضی کشاورزی استان را با کمک سازمان ثبت اسناد، سنددار کنیم.

 

با گزارش صبح ساحل، شفیعی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سند دار کردن اراضی کشاورزی و حمایت از کشاورزان اظهار کرد: تلاش داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام اراضی کشاورزی استان را با کمک سازمان ثبت اسناد، سند دار کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت، خواهان تغییر در روش واگذاری از تقاضا محور بودن به سمت بخش محوری شد تا نظر بخش تخصصی و نیاز استان در فرآیند آن نیز اعمال شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ادامه داد: با تغییر این فرآیند شاهد راکد بودن و انحراف و اتلاف منابع در طرح‌های واگذاری نخواهیم بود.

وی با تشکر از دستگاه قضایی به ویژه سازمان ثبت اسناد هرمزگان با توجه به تعامل ویژه این دستگاه با جهاد کشاورزی استان، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما ایجاد رضایت حداکثری در جامعه تلاشگر کشاورزان است.

شفیعی به ارائه خدمات از طریق پنجره واحد اشاره و اظهار کرد: با راه‌اندازی کامل این سامانه و تعامل دستگاه‌ها در ارائه خدمات سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها