هیئت کشتی حاجی آباد برگزار کرد

رقابت کشتی آزاد یادواره راهدار فداکار



رکورد اوزان شرکت کننده  کشتی به نام کشتی گیران  حاجی آباد به ثبت رسید.


به گزارش صبح ساحل ، تیم کشتی حاجی آباد قهرمان مسابقات چند جانبه گرامی داشت یادوآره راهدارفداکار محمد راجی زاده شناخته شد.


رئیس هیئت کشتی حاجی آباد گفت: تیم کشتی حاجی آباد  بر سکوی نخست رقابت های چند جانبه بزرگداشت یادواره راهدارفداکار محمد راجی زاده قرار گرفت.


محمد غلامپور اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد چند جانبه در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان  یادواره  زنده یاد بود راهدار فدارکار محمد راجی زاده  با حضور ۱۶۱ کشتی گیر  و ۶ تیم از شهرستان های لارستان، پاس بندرعباس، نی ریز، رودان، میناب و دو تیم میزبان  در ورزشگاه  تختی شهرستان حاجی آباد برگزار شد و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.


وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم کشتی شهرستان حاجی آباد با ۲۹۵ امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد. شهرستان نی ریز با ۲۸۵ امتیاز مقام دوم و تیم پاس بندرعباس با ۲۶۵ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.


ریئس هیئت کشتی شهرستان حاجی آباد با اشاره به این که این مسابقات در ۲۳ وزن و با حضور۱۶۱ کشتی گیر آزادکار برگزار شد، اظهار داشت: بیش از هزار نفر نظاره گر این مسابقات بودند. محمدغلامپور با بیان این که از داوران، مربیان تیم های شرکت کننده، حامیان و دست اندرکاران این دوره قدردانی شد افزود: همچنین در این مسابقات از خانواده راهدار فدارکار راجی زاده تجلیل به عمل آمد.  به نفرات اول تا سوم  این مسابقات مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و تیم های برتر نیز جام قهرمانی دریافت کردند.

  هیئت کشتی حاجی آباد برگزار کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها