دادستان جدید هرمزگان:

سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت بندرعباس به دلیل استقرار تیم‌های ویژه‌ کنترل و نظارت روان شد



دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان گفت: سوخت‌گیری خودروها با استقرار تیم‌های ویژه‌ کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در محل جایگاه‌ها، ضمن برطرف شدن صفوف چند کیلومتری و رفع گره ترافیکی، روان و عادی شده است.

             

به گزارش صبح ساحل، عارف اکبری روز شنبه در نخستین روز کاری خود در جریان بازدید از جایگاه و پمپ گازوئیل آریا بندرعباس، ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه، دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

وی اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی استان و دستوراتی که به منظور حل مشکل ترافیک و صفوف طولانی خودروها صادر شد و همچنین با استقرار تیم‌های ویژه‌ کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در محل جایگاه، ضمن برطرف شدن صفوف چند کیلومتری و رفع گره ترافیکی، تردد خودروها روان و عادی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان، هدف از اتخاذ این تمهیدات قضایی را احقاق حقوق عامه، نظارت بر حُسن اجرای قانون و مقابله با قاچاق سوخت برشمرد و تصریح کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده، هم اکنون شاهد خلوت شدن جایگاه عرضه سوخت آریا و تسریع در ارائه خدمات هستیم که موجب رضایت‌مندی مردم شده است.

پیش از این به‌واسطه سوخت‌گیری چندین باره برخی خودروها در طی یک روز، صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت بندرعباس ایجاد شده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها