رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر

تلاش خود را برای اتمام پروژه بزرگ کمپ تیم های ملی به کار گرفته ایم



پس از حضور مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان، کارشناسان امور استان‌های این وزارتخانه از پروژه بزرگ کمپ تیم های ملی و قایقرانی بندرخمیر بازدید کردند.
به  گزارش صبح ساحل، به دنبال حضور مدیران کل امور مجلس و دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان در بندرخمیر ، کارشناسان امور استان های این وزارتخانه نیز با حضور در شهرستان از پروژه درحال ساخت کمپ تیم های ملی قایقرانی  بازدید کردند. 
پس از بازدید سیدمجیدسیدمومنی و حمید شکیبامهر مدیران امورمجلس و دفترفنی و نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت ورزش وجوانان ، بهروز حیدرزاده و یزدان تقی پور  کارشناسان امور استان های این وزارتخانه نیز وارد شهرستان بندرخمیر شده و روند فنی و پیشرفت فیزیکی پروژه کمپ تیم های ملی قایقرانی واقع در پارک حرای خمیر را  مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.
کارشناسان امور استان های وزارت ورزش وجوانان همچنین از اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان بویژه مجموعه ورزشی آزادی شهر خمیر نیز بازدید کردند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر در حاشیه این بازدید گفت: تمام تلاش خود را برای انجام و اتمام پروژه بزرگ کمپ تیم های ملی که نه تنها مورد نیاز شهرستان بلکه پروژه ای برای  تمام استان هرمزگان است، به کار گرفته ایم و امیدوارم با نگاه ویژه استاندار ، مدیرکل و فرماندار در کمترین زمان ممکن این پروژه به سرانجام برسد.
یونس برهم افزود: هرچند این پروژه ملی ست اما خبرهای خوب دیگری از سوی استانداری و شخص استاندار نیز برای تزریق اعتبار ویژه جهت اتمام هرچه زودتر کمپ تیم های ملی قایقرانی بندرخمیر  داریم که   خبر تکمیلی آن به زودی  به  اطلاع جامعه ورزش شهرستان و استان خواهد رسید .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها