شبکه اجتماعی تردز به هشتگ‌ مجهز شد



متا در چند وقت گذشته تلاش‌ کرده تا شبکه اجتماعی تردز را که به‌عنوان رقیب توییتر (ایکس فعلی) معرفی شد، با ویژگی‌های جدیدی تقویت کند.

دیجیاتو نوشت: حالا «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام از اضافه‌شدن برچسب به شبکه اجتماعی تردز (Threads) خبر داده است که طبق توضیحات ارائه‌شده، این ویژگی نسبت به هشتگ‌ها تفاوت جزئی دارد.

تفاوت برچسب‌های تردز نسبت به هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی

براساس توضیحات موسری، عملکرد برچسب‌ها در تردز کمی متفاوت‌تر از هشتگ‌ها در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و ایکس است. هنگام نوشتن پست جدید می‌توانید با انتخاب آیکون # ساخت یک برچسب جدید را آغاز کنید، اما همان‌طور که موسری توضیح می‌دهد، به‌جای محدودشدن به یک کلمه، می‌توان یک عبارت کامل را تایپ کرد. بااین‌حال، به ازای هر پست فقط می‌توان یک برچسب ایجاد کرد.

با وجود این تغییر، هدف برچسب‌های Threads مانند هشتگ است. موسری می‌گوید:

«اگر در Threads فعالیت دارید، برچسب‌ها راهی عالی برای کمک به ارتباط با افرادی است که به موضوعاتی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنید، علاقه‌مند هستند. و همچنین یک راه عالی برای کمک به درک بیشتر علایق شماست.»

متا در چند وقت گذشته تلاش کرده تا شبکه اجتماعی تردز را تقویت کند و اضافه‌شدن برچسب‌ها نمونه دیگری از تلاش‌های غول فناوری محسوب می‌شود. همچنین محدودیت استفاده از یک تگ برای هر پست باعث می‌شود تا از اسپم توسط هشتگ‌ها جلوگیری شود. باید منتظر ماند و دید که کاربران از این ویژگی جدید چه استقبالی می‌کنند و آیا برچسب‌ها را راه مفیدی برای پیداکردن گفتگوهای یک موضوع خاص می‌دانند یا خیر.

متا اولین‌بار در ماه نوامبر آزمایش برچسب‌ها را با کاربران استرالیایی آغاز کرده بود. در آخرین پیشرفت‌های مربوط به تردز، متا ماه قبل حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام را بالاخره ممکن کرد و همچنین غول فناوری درحال کار روی API برای شبکه اجتماعی خود است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها