سرعت قایق در حوالی جزیره شیدور جان گرفت

آخرین غواصی برای یافتن موبایل



غواص جوانی به دلیل برخورد با یک فروند قایق مسافربری جان سپرد. جسد  این مرد 30 ساله اهل بندر نخیلو پس از گذشت  2 ساعت از وقوع حادثه، در حوالی  جزیره شیدور پیدا شد. "ابراهیم رویدل" برای یافتن گوشی تلفن همراه یکی از گردشگران، به عمق دریا رفته بود که شناوری با سرعت با وی برخورد کرد ...
     
 سرنوشت دردناک
  دختر جوان توسط  یک فروند قایق در حال گشت زنی و  تصویربرداری در دریا بود که  ناگهان با تکان‌های شناور در نزدیکی ساحل شیدور، تلفن همراهش به درون آب افتاد. او به همراه دوستش به عمق حدود 4 متری خیره شدند اما تلفن را نیافتند. ناخدای شناور  به آن‌ها گفت غواصی را می‌شناسد و از او کمک می‌خواهد. آن‌ها به ساحل رسیدند. ناخدای حدود 27 ساله در تماسی با غواص " رویدل " ماجرا را به او شرح داد. غواص جوان  حدود 15 دقیقه بعد ، به‌وسیله  یک فروند قایق همراه دو نفر دیگر از همکارانش به محل اعلام‌شده رسیدند.  او که نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش هست با یکی از همکارانش به عمق دریا رفت و مشغول جست‌وجو شد. 
در همان زمان  ناخدایی که برای یافتن موبایل با او تماس گرفته بود با سرعت از محل عبور و بدنه شناور با سر "ابراهیم" برخورد کرد. ناخدای وحشت‌زده بلافاصله از محل گریخت.
   
 مرگ در دریا 
یوسف ناخدا زاده دهیار بندر نخیلو  با اشاره  به اینکه ناخدای دستگیرشده بیان داشته در لحظه حادثه، غواص را ندیده  و از ترس از محل فرار کرده است، گفت: این حادثه در ساعت 13 چهارشنبه گذشته 29 آذرماه جاری رخ داد. اگر ناخدای شناور به کمک  ابراهیم می‌رفت و  او را از آب بیرون می‌آورد شاید او زنده می‌ماند.وی ادامه داد: همکار ابراهیم حدود 200 متری از او فاصله داشت، تا خود را به محل برساند اما ابراهیم در دریا غرق‌شده بود. حدود دو ساعت گشت‌وگذار بدن بی‌جان وی کشف شد. دهیار بندر نخیلو این را هم گفت که " رویدل " علاوه بر انجام شغل غواصی، در عملیات امدادونجات فراوانی شرکت کرده و افراد زیادی را نجات داده بود. از ابراهیم یک پسر دوساله به یادگار مانده است. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها