جزئیات کشف محموله عجیب در میناب

محیط زیست هرمزگان: محموله شامل تعداد زیادی زبان حیوان مجهول‌الهویه است



یک محموله 5 تنی شامگاه دوشنبه چهارم دی ماه از استان سیستان و بلوچستان در حال انتقال به استان  فارس بوده است که در مسیر شهرستان میناب شناسایی و متوقف می شود. در ساعات اولیه، گفته شد که محموله مذکور شامل زبان گراز بوده که پس از مدتی مسولان مربوطه اعلام کردند که هویت محموله همچنان مبهم است.

 


به گزارش صبح ساحل، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در این رابطه با بیان اینکه یک محموله غیرمجاز حاوی تعدادی زبان حیوان کشف شده است، گفت: هویت واقعی این محموله توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد.

" حبیب مسیحی تازیانی" در رابطه با کشف و ضبط یک محموله گوشت غیرمجاز در ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب اظهار کرد: این محموله غیر مجاز در شامگاه دوشنبه کشف و ضبط  شد.

به گفته مسیحی تازیانی اما برای صحت سنجی و روشن شدن دقیق نوع این محموله 5 تنی غیرمجاز که شامل ماهی و تعداد زیادی زبان حیوان مجهول الهویه می باشد، نمونه به آزمایشگاه‌های مورد اعتماد ارسال شد تا با اعلام کارشناسان خبره، صحت و سقم آن مشخص شود.

وی با توجه به انتشار اخباری پیرامون این موضوع بر رد یا تایید نوع محموله و وابستگی آن به حیوانات اهلی یا وحشی، تصریح کرد: تا زمان ارسال نتایج آزمایشگاهی، نمی توان با صراحت در این زمینه اعلام نظر کرد.


گفتنی است این محموله از استان همجوار در قالب کامیون حاوی محموله حمل ماهی و فاقد مجوز به استان هرمزگان وارد شده است که توسط نیروهای خدوم فراجا کشف و ضبط شد.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها