رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان خبر داد:

ارتقا سه رتبه‌ای عملکرد هیئت قایقرانی هرمزگان



هیئت قایقرانی هرمزگان در رتبه سوم ارزیابی عملکرد سالانه فدراسیون قایقرانی قرار گرفت.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان گفت: در ارزیابی به عمل آمده از عملکرد سال ۱۴۰۱ هیئت های قایقرانی سراسرکشور بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی و با در نظر گرفتن کلیه رشته های تحت پوشش فدراسیون قایقرانی، هیئت قایقرانی استان با امتیاز ۶۰۳ با دو امتیاز کمتر پس از استان گیلان در رتبه سوم قرار گرفته است.
آرزو پاسلار با اشاره به این که درسال ۱۴۰۰ جایگاه عملکرد هیئت قایقرانی استان در کشور ششم بوده است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی برای حضور درمسابقات کشوری در رده‌های مختلف سنی دربخش آقایان و بانوان در اولویت قرار گرفت.
پاسلارافزود:در سال ۱۴۰۱ در لیگ آقایان  و بانوان در کشور در رشته‌های مختلف حضوری قدرتمند داشتیم  و موفق به کسب رتبه های اول و دوم شده‌ایم و در همین راستا توجه ویژه ای به حضور ورزشکاران جوان و نوجوان در رده های بزرگسال شده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران قایقرانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی و قهرمانی جهان و کاپ جهانی حضور موفقیت آمیز داشته اند. عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی تشریح کرد: راه اندازی و فعال سازی هیئت های قایقرانی در شهرستان ها از جمله برنامه هایی بوده است که برای ارتقا این رشته و توسعه زیرساخت‌های آن گام های خوبی برداشته شده است.
وی اظهار کرد: موفقیت‌های  خوبی درمیزبانی مسابقات کشوری کسب کرده‌ایم و پتانسیل آن را  داریم تا بتوانیم مسابقات کشوری دربرخی رشته‌های را در شهرستان‌های غرب و شرق استان برگزارنماییم.
پاسلار یادآور شد: این موفقیت بی‌شک با همراهی و همدلی خانواده بزرگ  قایقرانی ،مربیان و توجه مسئولان و مدیران ورزشی بوده است و امیدواریم در سال های آتی در جایگاه های بالاتری قرار بگیریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها