کشف ۵۳۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در هرمزگان/ ۴۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرخمیر در یک عملیات پلیسی ۵۳۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک کشف و ضبط کردند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه پهل بندرخمیر شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان عرصه بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب و موقعیت منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۸۲ کیلوگرم تریاک و ۱۵۱ کیلوگرم حشیش کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

 

دستگیری ۴۰ خرده فروش موادمخدر در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع موادمخدر و دستگیری ۴۰ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردارجاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد، طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مدت شبانه روز در قالب طرح امنیت محله محور در بندرعباس اجرا کردند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح که درچند منطقه از محلات آلوده بندرعباس اجرا شد، با هماهنگی و اخذ حکم قضائی، ضمن پاکسازی ۵۰ نقطه آلوده به توزیع موادمخدر ، ۴۰ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و ۱۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان مقادیری انواع مواد مخدر شامل ۱۱۲ کیلوگرم حشیش، ۳۵ کیلوگرم تریاک ،۲۳۷ گرم شیشه ، ۲ کیلو و ۲۵۴ گرم هرویین، ۴۰۵ گرم مواد مخدر گل و ۳۹ گرم شیره تریاک در بسته های مختلف و آماده توزیع کشف و سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به توزیع کنندگان توقیف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها