لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

خلیج فارس بستانو و یاران یونس حاجی آباد قهرمانان نیم فصل شدند



هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم  این مسابقات آرمان کیان ساحل بندرعباس از تیم رگبار خراجی رودان میزبانی  کرد. برزگر دمشهر در ورزشگاه شهید امینی میناب با یاران یونس حاجی آباد بازی کرد. خلیج فارس بستانو در ورزشگاه اختصاصی خودش با هرنگ جوان بستک دیدار کرد و تیم نایبند بندرعباس از تیم اتحاد سوزا قشم میزبانی کرد.


آرمان کیان ساحل بندرعباس در اولین پیروزی خود در نیم فصل نخست با نتیجه شش بر دو  رگبار خراجی رودان را شکست داد. رضا شعبانی سه گل ، امیررمضانی دو گل و
پوریا حیدری یک گل برای آرمان کیان ساحل گل زدند و دو گل رگبار خراجی رودان را ذبیح نوع دوست و میلاد رزم آرا به ثمر رساندند. برزگر دمشهر و یاران یونس حاجی آباد یک یک مساوی شدند. حسن صادقی برای برزگر و افشین محمدی برای یاران یونس حاجی آباد گلزنی کردند. نایبند بندرعباس و اتحاد شهاب سوزا یک یک مساوی کردند. مهدی پیشکار برای نایبند و برای تیم اتحاد شهاب سوزا قشم علیرضا مولادادی گلزنی کرد. خلیج فارس بستانو با دو گل محمدامین محمدحسینی و محمود نخله دو بر صفر هرنگ جوان را از پیش رو برداشت.
در این هفته تیم های شاهین ایسین و اتحاد گاومیری بندرلنگه در هفته پنجم استراحت داشتند.


در پایان هفته پنجم‌ و نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه اول تیم های یاران یونس حاجی آباد با شش امتیاز صدرنشین شد.


سه تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس،  شاهین ایسین و برزگر دمشهر میناب با پنج امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم تا چهارم و رگبار خراجی رودان با چهار  امتیاز در مکان  پنجم ایستاد.


در گروه دوم تیم ساحل خلیج فارس بستانو با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد. هرنگ جوان بستک با شش امتیاز  دوم ، نایبند بندرعباس با پنح امتیاز سوم ، اتحاد گاومیری  با چهار امتیاز چهارم  و اتحاد شهاب  سوزا قشم با یک  امتیاز در مکان پنجم ایستاد.


فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های با حضور ۱۰ تیم در حال برگزار است که در گروه شرق تیم های شاهین ایسین،  برزگر دمشهر،  آرمان کیان ساحل،  یاران یونس رامین حاجی آباد و رگبار خراجی رودان و در گروه غرب تیم های خلیج فارس بوستانو، هرنگ جوان بستک،  شهاب سوزا قشم، نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری با هم رقابت می کنند.

  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها