ورود وزیر بهداشت به بندرعباس

دومین پایگاه هوایی بال ثابت اورژانس در بندرعباس افتتاح شد



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح دومین پایگاه هوایی بال ثابت اورژانس کشور و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی هرمزگان ، وارد بندرعباس شد.

 

به گزارش صبح ساحل دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در این سفر که دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزارت ،دکتر عبادی معاون پرستاری هم حضور دارند، ضمن افتتاح پایگاه هوایی بال ثابت اورژانس در بندرعباس برای و افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی، افتتاح آموزشگاه بهورزی میناب و بازدید از روند احداث بیمارستان ۱۶۰ تخوابی میناب به این شهرستان سفر خواهد کرد.
وزیر بهداشت در بدو ورود دومین پایگاه هوایی بال ثابت اورژانس در بندرعباس افتتاح کرد.
هواپیمای مورد استفاده در این پایگاه از نوع هواپیمای توربو کماندر بوده که ظرفیت حمل یک بیمار به صورت خوابیده و ۷ نفر از جمله خلبان و کادر درمان را دارد. محدوده عملیاتی این پایگاه استان های جنوبی کشور است.این پایگاه هوایی بال ثابت به صورت پایلوت در جنوب کشور با همکاری چند جانبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سازمان اورژانس کشور، هواپیمایی فراجا و استانداری هرمزگان انجام شده است.
گفتنی است: نخستین پایگاه عملیاتی آموزشی اورژانس هوایی کشور با قابلیات تعمیر و نگهداری بالگرد در پایتخت راه‌اندازی شده است و همه بالگردهای غیرنظامی که در اورژانس هوایی کشور هستند در این آشیانه تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی میشوند.
قرار است رئیس جمهور فردا پنجشنبه و جمعه در دور دوم سفرهای استانی به هرمزگان سفر کند. سفر به بشاگرد و جزیره ابوموسی از جمله مقاصد سفر رئیس جمهور خواهد بود. معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت، ورزش، صمت و اقتصاد به منظور افتتاح چند پروژه و گزارش به رییس جمهوری زودتر به هرمزگان سفر کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها