آموزشگاه بهورزی و بازآموزی تیم سلامت شهرستان میناب افتتاح شد

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه بهداشتی به صورت ویدئو كنفرانس با حضور وزیر بهداشت در هرمزگان



پویش ملی نسیم سلامت با بهره‌برداری از ۲۳ پروژه بهداشتی در هرمزگان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت در آموزشگاه بهورزی و باز آموزی تیم سلامت شهرستان میناب آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، پویش ملی نسیم سلامت به مناسبت دهه فجر با حضور «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در هرمزگان آغاز به کار کرد.

افتتاح ۱۵ خانه بهداشت، ۵ مرکز خدمات جامع سلامت، یک آموزشگاه بهورزی و ۲ پایگاه سلامت شهری مجموعا با زیربنای حدود ۷ هزار متر مربع و با ارزش ۱۳۷۸ میلیارد ریال از پروژه‌های این پویش ملی در هرمزگان است.

گفتنی است: مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هرمز به نمایندگی از پروژه های بهداشتی بندرعباس، مرکز خدمات جامع سلامت دولاب قشم و خانه بهداشت کوشک به نمایندگی از پروژه های بندرلنگه در این ارتباط ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

لازم به ذکر است که دکتر بهرام عین اللهی در سفر یک روزه خود به شهرستان میناب  ابتدا از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بازدید و سپس مرکز آموزش و بازآموزی بهورزی این شهرستان را افتتاح کرد. مرکز آموزش بهورزی یکی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان میناب است که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با اعتبار۲۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها