سفر دو روزه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران به هرمزگان:

الحاق ۵۴۸ هکتار زمین به شهرک صنعتی خلیج فارس برای کاربری تاسیسات هسته‌ای در بندرعباس


نویسنده: سامیه طهورنیان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به هرمزگان و طی بازدید از اراضی غرب بندرعباس از الحاق ۵۴۸ هکتار زمین به شهرک صنعتی خلیج فارس خبر دادند.

به گزارش صبح ساحل، محمد اسلامی ضمن تبریک روز دهه فجر گفت: در این دور سفر ریاست جمهوری، محور سفرها و فرمایش های رئیس جمهور، توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری بوده،موضوعی که جناب فرشاد مقیمی، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی ایران پیگیری آن بوده است.
اسلامی ادامه داد: الحاق زمین به شهرک‌های صنعتی یکی از موضوعاتی بود که در این جلسات بررسی شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: زمینی که پشت سر ما مشاهده می‌کنید و در غرب بندرعباس واقع شده تصمیم به الحاق آن به بخشی از شهرک صنعتی خلیج فارس گرفته شده تا بتوان سریعا برای آن سرمایه‌گذار جهت اجرای طرح های پیشرو و مرتبط جذب کرد.
رئیس سازمان اتمی ایران گفت: در ماه‌های گذشته تصمیمات اداری در خصوص این الحاق و موضوعات مربوطه گرفته شده است و با توجه به پیگیری مستمر مسئولان اقدامات اولیه آن بزودی انجام خواهد شد.

محمد مقیمی رئیس شرکت شهرک‌های کشور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خلیج فارس گفت : روز گذشته به همراه وزیر صمت، هفت ناحیه صنعتی در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و طی این سفر مصووبه‌ای انجام شد که ۵۴۸ هکتار اراضی به شهرک صنعنی خلیج فارس الحاق شود و لازم به ذکر است که در این مورد توافق‌های اولیه نیز انجام شده است و بزودی کارهای اجرایی و جذب سرمایه آن نیز انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها