از صف 8 کیلومتری خودروها در بندرپل تا سرگردانی مسافرین در اسکله حقانی



همه ساله با سرد شدن‌هوا در کشور استان هرمزگان میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می‌شود که برای گذراندن تعطیلات به بندرعباس، قشم و کیش یا هرمز می‌آیند؛ اما هرسال شاهد عدم پیش‌بینی وهماهنگی نهاد‌های مربوطه برای اسکان یا تردد این مسافران به استان هستیم.
   
به گزارش صبح ساحل، صبح امروز تصویری از ترافیک انبوه ماشین‌هایی که برای رفتن به قشم در جاده‌ی بندرپل ساعت‌ها منتظر مانده بودند، منتشر شد که بازخورد فراوانی در فضای مجازی داشت به گفته‌ی برخی از خبرگذاری‌ها این ترافیک تا 8 کیلومتر ادامه داشته است. همچنین صدها مسافران که قصد سفر به دو جزیره هرمز و قشم را دارند نیز به علت کمبود شناورهای مسافربری، در اسکله "شهید حقانی" بندرعباس ساعت‌ها در صف منتظر ماندند.
هرمزگان یک استان مهمانپذیر بوده و ازدحام بی سابقه‌ای مسافرین برای تعطیلات چندروز اخیر نیازمند پیش‌بینی و اجرای تمهیدات لازمی بود تا مسافرین این چنین در شرایط سخت قرار نگیرند؛ با توجه به موضوع مسئولین باید بدانند که سفرهای نوروزی به جزایر بخصوص در روزهای تعطیل در ماه‌های پایانی سال را داریم و اگر برنامه‌ریزی درستی صورت نگیرد شاهد ازدحام جمعیت در بندرعباس و مسیرهای
منتهی به جزایر استان خواهیم بود.
  
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها