استاندار هرمزگان خبرداد:

الحاق حدود ۳۰۰ قطعه زمین به ۲۶۹ روستا در استان



 استاندار هرمزگان گفت: در راستای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۲۹۴ قطعه زمین الحاقی به ۲۶۹ روستا در استان شناسایی و فرایند الحاق آن طی شده است.

 

به گزار صبح ساحل، مهدی دوستی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای مسکن استان هرمزگان، درخصوص الحاق اراضی به محدوده روستاها، بیان کرد: الحاق ۲۹۴ قطعه زمین به ۲۶۹ روستا فرایندشان طی شده که این امر به توسعه روستاها در آینده کمک خواهد کرد و حسب نیاز بلندمدت در برخی از روستاها دو قطعه الحاقی داشته ایم.

وی بیان کرد: فرمانداران برای تعیین تکلیف الحاق زمین در ۵۱ روستای باقی‌مانده نیز پیشنهاداتی باتوجه به وضعیت حوزه خود ارائه دهند.

رییس شورای مسکن هرمزگان، در بررسی مصوبات نشست پیشین شورای مسکن ضمن تاکید بر صدور تاییدیه سکونت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) ظرف یک هفته آینده، افزود: کمک به صاحب‌خانه شدن اقشار آسیب پذیر کمک بزرگی به اقتصاد آنها خواهد بود.

دوستی همچنین با اشاره به اهمیت تسریع در آغاز عملیات اجرایی خوابگاه های دانشجویی تاکید کرد:ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی خوابگاه ها به صورت ماهانه الزامی است.

وی، جانمایی زمین برای مدارس طرح نهضت ملی مسکن را با اولویت محدوده های تکمیل شده مانند پیامبراعظم بندرعباس ضروری دانست و اضافه کرد: علاوه بر تامین فضای آموزشی برای زیرساخت های آب و برق مدیران تلاش مضاعفی داشته باشند.

دوستی گفت: باتوجهبه مطالبه مردم رودان در برنامه ارتباط مردمی سامد امروز سه‌شنبه موضوع تعیین تکلیف چهار تعاونی مسکن مهر رودان، میناب و سیریک با بانک عامل مطرح و پیگیری شد.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها