رقابت‌های پاورلیفتینگ، پرورش اندام و فیتنس کشور

ورزشکاران هرمزگانی مدال‌های رنگارنگ کسب کردند



ورزشکاران هرمزگانی در سه رشته پاورلیفتینگ ، پرورش اندام و فیتنس در مسابقات کشوری به رقابت پرداختند.


به گزارش صبح ساحل، در رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور که به میزبانی رشت برگزار شد حمید ابطحی در رده پیشکسوتان بادی کلاسیک به مدال طلا رسید و برای استان هرمزگان افتخار آفرینی کرد .


علی کشاورز در رده پیشکسوتان گیمز کلاسیک به مدال برنز دست یافت. سید مطهر موسوی نیز در دسته ۹۰ کیلوگرم به جایگاهی دومی رسید و مدال نقره را برگردن آویخت. محمد تیربخش در دسته ۶۵ کیلوگرم عنوان دومی را به دست آورد. علیرضا میری در دسته معلولین و در رده سنی پیشکسوتان جایگاه پنجمی را از آن خود کرد. محمد رضا نیکویی در دسته یک فیزیک کلاسیک پنجم و قاسم نجف زاده در دسته پیشکسوتان چهارم شد.
در مسابقات فیزیک جوانان ابوالفضل مرادی پنجم شد. در رقابت های پاورلیفتینگ کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار شد جمال الدین دهقان در دسته ۶۶ کیلوگرم با لوازم و بدون لوازم دو مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد. وحید دالوند طلای دسته ۷۳ کیلوگرم بدون لوازم را برگردن آویخت. علیرضا رحمانیان نیز به جایگاه چهارمی دسته ۱۲۰ کیلوگرم با لوازم و بدون لوازم رسید. مسابقات فیتنس قهرمانی کشور  به میزبانی استان گیلان برگزار شد ورزشکاران هرمزگان از کسب مدال بازماندند . در رقابت های فیتنس کشوری مصطفی قلندری به جایگاه چهارمی و افشین امینی به جایگاه پنجمی دست یافت.


‌برای نخستین بار در کشور
مسابقات فیتنس ساحلی در هرمزگان برگزار می شود


نخستین دوره مسابقات فیتنس ساحلی کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات فیتنس ساحلی کشور با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان و سازمان مناطق آزاد کشور در شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.
این پیکار ها در ۷ رشته ، فیتنس چلنج ، فیزیک ، گیمز کلاسیک ، فیتنس استایل ، ماسل استایل ، فیت مدل و فیتنس اسپورت برگزار خواهد شد. وزن کشی این مسابقات در تاریخ ۱۷ اسفند ماه و  مسابقات  ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 
برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری بدنسازی

  
دوره های آموزشی مربیگری درجه سه بدنسازی و مربیگری درجه سه فیتنس در بندرعباس برگزار شد.
این دوره های آموزشی در دو  بخش تئوری و عملی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان برگزار شد. کلاس های تئوری مربیگری بدنسازی و فیتنس درجه سه در دانشگاه سما و آزمون عملی آقایان در یکی از باشگاه های بندرعباس برگزار شد.
در همین راستا آزمون عملی بانوان همزمان با آزمون کتبی در اواخر اسفندماه به عمل خواهد آمد.

 
قضاوت داوری هرمزگان در فیتنس کشور


‌جوان هرمزگانی در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور قضاوت کرد.
رقابت های فیتنس قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد که امیر عالی پور از هرمزگان به عنوان یکی از داوران این مسابقات حضور داشت .
امیر عالی پور در هیئت بدنسازی استان هرمزگان به عنوان مسئول کمیته فیتنس فعالیت می کند.
‌همچنین نجفی داور نام آشنای استان هرمزگان در مسابقات کشوری فیتنس چلنج قضاوت کرد .
پنجمین دوره رقابت های فیتنس چلنج قهرمانی کشور به میزبانی مشهد برگزار شد که وحید نجفی از هرمزگان در این رقابت ها قضاوت کرد. وحید نجفی مسئولیت کمیته فیتنس چلنج استان هرمزگان را بر عهده دارد. در پایان این پیکار ها از وحید نجفی تقدیر و تشکر شد .

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها