انهدام باند سه نفره زورگیران در قشم



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگیری باند سه نفره متهمان سرقت به عنف (زورگیری) در این شهرستان مرزی خبر داد.

              

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی شهرستان قشم در پی گزارش سرقت به عنف در یکی از مناطق غربی جزیره قشم ،خارج از حوزه انتظامی، تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

         

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سه نفر پس از ورود به یک مجلس عروسی با استفاده از چاقو و پاشیدن اسپری فلفل به صورت یک شهروند با قدرت نمایی یک رشته گردنبند طلا را سرقت و از محل متواری شده اند.

          

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مرزی پس از آثار برداری دقیق محل جرم با بازبینی دوربین های مدار بسته حوالی سرقت و بررسی دقیق اظهارات شاکی و شهود، تحقیقات فنی خود را با برای شناسایی عاملان این سرقت آغاز کردند و در کمتر از ۴۸ ساعت اعضا باند سه نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

          

سرهنگ مرادی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به عمل آمده و مواجهه با شاکی به ناچار لب به اعتراف گشودند و به جرم انتسابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

     

وی تاکید کرد: یکی از اولویت های پلیس قشم برخورد با جرایم خشن، باندهای سرقت مسلحانه و سرقت به عنف است که با این جرم ها با هماهنگی با مقام قضایی به شدت برخورد خواهیم کرد.

         

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تعامل با قشموندان برای پیشگیری از جرایم را ضروری دانست و افزود: یکی از راه های کنترل جرایم همکاری و همراهی مردم نگین خلیج فارس با پلیس است.

       

وی تاکید کرد: پلیس در این شهرستان مرزی با اقتدار با مجرمان برخورد می کند و درعین حال با مهربانی خادم قشموندان خواهد بود.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها