پلیس هرمزگان محموله ۱۲ کیلوگرمی شیشه را متوقف کرد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان محموله ۱۲ کیلوگرمی مواده مخدر شیشه به همراه ۲ کیلوگرم حشیش را از یک دستگاه خودرو پژو پارس قبل از رسیدن به مقصد در بندرعباس شناسایی و متوقف کردند.

           

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان امروز در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس از روستای جلابی به بندرعباس انتقال دهند.

             

وی بیان کرد: پس از ورود خودرو به داخل مسیر، قاچاقچیان با مشاهده ماموران ضمن تغییر مسیر از محل متواری شده، که طی تعقیب و گریز و با تیراندازی ماموران به لاستیک‌های خودرو، آن را متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر (شامل ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۲ کیلو گرم حشیش) که به طرز حرفه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

           

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها