کشف بيش از ۳۸۰ کيلوگرم موادمخدر در هرمزگان



فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامي شهرستان هاي جاسک، سيريک، ميناب و بندرلنگه با انجام گشت زني و انجام تور ايست و بازرسي موفق به  کشف ۳۸۱ کيلو انواع مواد مخدر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار جاویدان فرمانده انتظامي استان هرمزگان اظهار کرد: در راستاي كنترل تحرکات باندهاي قاچاق مواد مخدرو مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان مواد مخدر، ماموران انتظامي شهرستان هاي جاسک، سيريک، ميناب و بندر لنگه با انجام گشت زني و انجام تور ايست و بازرسي موفق به  کشف ۳۸۱ کيلو انواع مواد مخدر شدند.

به گفته وی، قاچاقچيان که با سه دستگاه موتور سيکلت و دو دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال مواد افيوني بودند به محض مشاهده  ماموران  انتظامي، به سرعت خود افزوده و از محل متواري شدند.

سردار جاویدان عنوان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پليس را نداشتند، با رها كردن خودروهاي حامل مواد به اطراف متواري و طي بازرسي از وسائط نقليه توقيف شده از قاچاقچيان ۲۹۵ کيلو و ۴۴۹ گرم ترياک ،۸۵ کيلو و ۸۲۷ گرم حشيش و ۵۴۳ گرم ساير مواد مجموعا ۳۸۱ کيلو و ۸۲۰ گرم مواد افيوني  و يک قبضه سلاح جنگي کلت کمري ۹ ميلي به همراه يک تيغه خشاب و ۷ تير جنگي کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها