رئیس هیئت مدیره پالایش نفت خبر داد:

بندرعباس صاحب تیم لیگ یک فوتبال می‌شود



بالاخره بعد از حدود ۹ سال هرمزگان و شهر بندرعباس صاحب یک تیم لیگ یکی در فوتبال کشور خواهد شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت : با همت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و موافقت مسولان امتیاز تیم لیگ یکی برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول برای هرمزگان و شهرستان بندرعباس خریداری خواهد شد.
وی بیان داشت: فوتبال هرمزگان لیاقت آن را دارد که در بالاترین سطح فوتبال ایران تیم داشته باشد و این وظیفه ما مسوولان است که به کمک ورزش استان بیایم و این کار را برای مردم شریف استان خود انجام دهیم.
اسحاق جعفری اظهار داشت : کارهای اولی انجام شده است و مجوز این کار با حمایت مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گرفته شده است و امیدواریم با این کار دل هواداران و عاشقان به فوتبال را شاد کرده باشیم
رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در مورد تیم فوتسال پالایش نفت هم گفت : امسال جایگاه خوبی در لیگ برتر داشتیم و برای این که این فصل هم به جایگاه بالاتر برسیم با سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش کشور مان به توافق دوباره رسیدیم و با  علی اصغر حسن زاده کاپیتان سابق  تیم ملی فوتسال هم به توافق رسیده ایم. وی بیان داشت : عباس روزپیکر با جدیت کار خود در این فصل دنبال خواهد کرد و نباید از زحمات هادی بزوال سرمربی فصل گذشته به راحتی گذشت و به همین دلیل ایشان به عنوان مدیر تیم های پایه  فوتسال پالایش نفت بندرعباس در کنار مجموعه نفت خواهند بود.
اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت پالایش نفت بندرعباس به ساخت سالن ۲۵۰۰ نفره در بندرعباس اشاره نکرد اما  گفته می شود که قرار است پس از ۱۸ سال از کلنگ زنی این سالن در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بلاخره شرکت پالایش نفت بندرعباس آستین همت را بالا بزند و کار ساخت این سالن را شروع کند. اتفاقی که اگر بیفتد کاری بسیار ارزشمند از سوی مجموعه شرکت پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.

منتظر تایید: 3
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها