مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان:

تخلف یک هتل مشهور در بندرعباس/ پرونده برای این هتل تشکیل شد



مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت، با مشاهده تخلفات یک هتل مشهور در بندرعباس، پرونده تشکیل دادند و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش صبح ساحل، «کیومرث حسن پور»، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده تخلف یک هتل به دلیل درج نکردن قیمت، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و فروش کالاهای تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از رسیدگی به پرونده و با توجه به مستندات، اتهامات انتسابی را محرز و مدیر هتل را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن پور، در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت، با مشاهده تخلفات یک هتل مشهور در بندرعباس، پرونده تشکیل دادند و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها