۳۰ کیلوگرم حشیش در میناب کشف شد



فرمانده انتظامی میناب گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی سرنی، ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش که کوله‌ای از پشت پاسگاه حمل می‌شد، را کشف کرده و قاچاقچیان را ناکام گذاشتند.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ عباس قاسمی»،فرمانده انتظامی میناب روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر میناب طی یک سری اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند محموله‌ای از موادمخدر را با دور زدن ایست بازرسی پاسگاه انتظامی سرنی، به این شهرستان انتقال دهند.

وی بیان کرد: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر میناب با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی سرنی به محل موردنظر اعزام شده و طی کنترل نامحسوس ۲ کوله‌بر حامل موادمخدر را شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی افزود: متهمان که به ناچار در کمین ماموران گرفتار شدند به محض مشاهده ماموران با رهاکردن کوله‌ها با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: پس از بازرسی از کوله‌ها مقدار ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیری متهمان در دستورکار قرار دارد از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) موادمخدر مراتب را سریع از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها