افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز



شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسید.

                                                     

به گزارش صبح ساحل، پس از پاسخ سپاه به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، بازار سرمایه کاهش پیدا کرد. به نظر می‌رسد اثرات هیجانی این رخداد غیراقتصادی باعث افزایش فشار فروش در بورس شد. البته سازمان بورس با تشکیل جلسه اضطراری دامنه نوسان در بازار سرمایه را به یک درصد کاهش داده که این تصمیم تا سه روز اجرایی خواهد شد.

              

به هر ترتیب، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز هفته ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحد کاهش پیدا کرد و به رقم دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۷۶ واحد رسید.شاخص هم‌وزن نیز با افت ۲۶۷۷ واحد در عدد ۷۲۳ هزار و ۵۳۹ واحد ایستاد.

            

تعداد معاملات روز یکشنبه بورس بیش از ۹۰ هزار فقره بود که تقریبا یک چهارم روزهای گذشته محسوب می‌شود. ارزش معاملات امروز امروز نیز به ۳۱۵۰ میلیارد تومان رسید.

           

شاخص کل بورس در پایان معاملات روز یک شنبه با افت 11 هزار واحدی به  محدوده 2 میلیون و 196 هزار واحدی رسید.امروز 55 هزار معامله انجام شد و ارزش کل معاملات بالغ بر 8 همت بود. ارزش معاملات سهام و صندوقها حدود 3 همت بوده است.

                                  

معاملات روز یک شنبه با دامنه محدود شده مثبت و منفی یک درصد انجام شد.در معاملات امروز شاخص هم وزن نیز کاه 2هزار و 600 واحدی داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها