تعزیرات حکومتی:

افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

       

به گزارش صبح ساحل، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

    

مردم شکایات خود از خودروسازان را در سامانه 135 ثبت کنند

اسفنانی در ادامه گفت: پرونده هایی که تحت عنوان گران فروشی و کم فروشی و تقلب در عرضه کالا رسیدگی و حکم صادر شده است اما برای رفع مشکل مردم درخصوص ثبت نام و تحویل خودرو، جلساتی را با خودروسازان داشتیم و ماحصل جلسات به هیئت دولت و معاون اول ریاست جمهوری منتقل شد و نهایتا منجر به این شد که شخص ریاست جمهوری دستور دادند که این اقدامات صورت گیرد.

اسفنانی درخصوص تحویل پژوپارس گفت: پژوپارس استانداردهای لازم را نداشت و قرار بر این شد که متوقف شود اما با دستور ریاست محترم جمهوری و رفع مشکلات به تولید ادامه می دهد و سایپا هم قول داده است مشکل کمبود قطعه را حل و خودروهای ثبت نامی را بدون افزایش قیمت تحویل دهد و البته افزایش قیمت خودروها در سال جدید اگر به دلیل اینکه سال گذشته قطعه نداشته و امسال تامین قطعه کرده باشند، مصداق گران فروشی و قابل رسیدگی در سازمان تعزیرات خواهد بود. مردم هرگونه مشکلات خود را با سازمان حمایت و در سامانه 135 طرح شکایت کنند.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها