فهرست رقیب ایران برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد



فهرست بازیکنان تیم ملی والیبال صربستان برای حضور در لیگ ملت‌ها اعلام شد. این رقابت‌ها حکم انتخابی المپیک پاریس را خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان، فهرست بازیکنانش را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعلام کرد. لیگ ملت‌ها آخرین فرصت برای بسیاری از تیم‌ها برای ارتقای رنکینگ FIVB خواهد بود تا از این طریق سهمیه بازی‌های المپیک را به دست بیاورند.

فهرست صرب‌ها برای لیگ ملت‌ها:

پاسور: ووک تودوروویچ، الکسا باتاک، نیکولا یووویچ، ماتیا میلانوویچ، نیکولا پتروویچ
دریافت‌کنندگان: اوروس کوواچویچ، مارکو ایوویچ، میران کویونزیچ، پاوله پریچ، ولژکو ماسولوویچ، لازار بایاندیک، لوکا تادیچ، داویده کواچ، ووک ایوانکوویچ
پشت خط زنان: الکساندر آتاناسیویچ، دراژن لوبوریچ، نیکولا ملیاناچ، دوسان نیکولیچ، لوکا استانکوویچ
مدافعان روی تور: مارکو پودراسکانین، پتار کرسمانوویچ، الکساندر ندلیکوویچ، نمانیا ماسولوویچ، آندری رودیچ، ولادیمیر گایوویچ، الکساندر استفانوویچ، الکساندر بوسنیاک
لیبرو: میلوراد کاپور، وکاسین ریستیچ، دوسان یوویچ

فرانسه، آلمان، برزیل، ایالات متحده، ژاپن، لهستان و کانادا تاکنون جواز حضور در بازی‌های المپیک را به دست آورده‌اند و پنج تیم دیگر پس از  لیگ ملت‌ها جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد.

صرب‌ها در هفته اول لیگ ملت‌ها، در برزیل به میدان خواهند رفت و با میزبان، ژاپن، ایران و آلمان دیدار خواهند داشت. صربستان در هفته دوم به کانادا می‌رود تا به مصاف هلند، آمریکا، آرژانتین و کانادای میزبان برود. هفته سوم این رقابت‌ها نیز در اسلوونی برگزار می‌شود و صربستان در این هفته باید به دیدار کوبا، ترکیه، لهستان و اسلوونی برود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها