استاندار جدید عنوان کرد:

باید به استان هرمزگان نگاه ملی داشته باشیم



صبح ساحل-سیاسی:استاندار جدید هرمزگان بابیان اینکه امیدوارم سطح زندگی مردم، تولید و اشتغال در هرمزگان را به نقطه‌ای برسانیم که دیگر کسی در استان با این مشکلات روبه‌رو نشود، خاطرنشان کرد: هنوز زمان تودیع و معارفه استاندار هرمزگان اعلام‌نشده است اما احتمالاً این موضوع در هفته جاری محقق شود تا شاهد شتاب و تلاش بیشتر برای کار و خدمت و روی زمین نماندن فعالیتی باشیم.
فریدون همتی در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان اینکه نگاه تمامی ملت ایران به این موضوع است که ایران سرای ماست، تصریح کرد: در هرجای کشور که قرار داشته باشیم و مسئولیتی را قبول کنیم باید وظایف خود را به‌درستی دنبال کنیم.
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان استانی استراتژیک و خاص است، اظهار کرد: هرمزگان باسابقه تاریخی طولانی دارای مردمی بافرهنگ و متمدن است.
همتی بابیان اینکه ظرفیت دریا، گمرک، بنادر،زمینه‌های گردشگری، مناطق آزاد، میدان‌های نفتی و گازی، صنایع و پالایشگاه‌های هرمزگان سبب شده این استان به استانی خاص در کشور تبدیل شود، اضافه کرد: مجموعه قابلیت‌ها و توانمندی‌های این استان سبب شده که بتوان با برنامه‌ریزی صحیح در مسیر توسعه مناسب پیش رفت.
استاندار جدید هرمزگان با اشاره به اینکه با نگاهی به آمایش سرزمینی استان‌های کشور پی می‌بریم که تمامی شرایط استان‌ها به‌صورت تجمیعی در هرمزگان وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با استفاده از نخبگان و کارشناسان هرمزگان بتوانیم در فاصله زمانی کوتاه به بررسی مجدد فعالیت‌ها و برنامه‌ها در تمامی ابعاد که تاکنون تدوین‌شده بپردازیم.همتی بابیان اینکه باید تهدیدها و فرصت‌ها همگی شناسایی و به دنبال تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف باشیم، اضافه کرد: باید به آن نکته‌هایی که کمتر توجه شده بار دیگر تمرکز کرده و با نگاهی متفاوت هرمزگان را به استانی فراتر از یک استان تبدیل کنیم و به آن نگاه ملی داشته باشیم.
وی استان هرمزگان را استانی مستعد و پرظرفیت برای کشور دانست و عنوان کرد: امیدوارم حال که توفیق شده در هرمزگان خدمت کنم با دعا و همراهی مردم پرتلاش استان به‌صورت شبانه‌روزی و استفاده از تجارب گذشته‌ام در مسئولیت‌های مختلف و از ارتباطاتم در سطح ملی به‌سوی تقویت هرمزگانی عمران و رو به توسعه پیش برویم.
استاندار جدید هرمزگان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر برنامه‌اش برای معضل اشتغال در استان هرمزگان، اولویت دولت دوازدهم را پاسخگویی به مطالبات مردم و تمرکز بر روی تولید و اشتغال ذکر کرد و افزود: با استفاده از برنامه‌ای که در دست داریم و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و کمک و همراهی مجلس شورای اسلامی به سمت تحقق این اهداف پیش می‌رویم.
همتی با اشاره به اینکه در فصل جدید باید در رسیدن به خواسته‌های مردم به‌ویژه برطرف کردن مشکلات حوزه اشتغال گام‌های خوب و مناسبی برداریم، تصریح کرد: هرمزگان به‌واقع باید پشتیبان کشور باشد نه اینکه خود و جوانانش گرفتار معضل اشتغال باشند.وی بابیان اینکه امیدوارم سطح زندگی مردم، تولید و اشتغال در هرمزگان را به نقطه‌ای برسانیم که دیگر کسی در استان با این مشکلات روبه‌رو نشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها