با حضور استاندار هرمزگان؛

۱۱۰ پروژه فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افتتاح شد



صبح ساحل ، هنری - با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صداوسیما ۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید. این سامانه‌ها با اعتبار ۹ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است و ۹۴ سامانه فرستنده تلویزیونی دیجیتال از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

با بهره برداری از این ۹۴ سامانه ۸۵ هزار نفر از امکان دریافت ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در نقاط مختلف استان بهره‌مند شدند.سه دستگاه فرستنده رادیویی اف ام پرقدرت ۱۰ کیلووات نیز برای پوشش سه شبکه رادیویی فرهنگ، پیام و قرآن با پوشش جمعیتی برای جمعیت بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و قشم نیز به بهره برداری رسید.هفت ایستگاه تلویزیونی جدید در نقاط بدون پوشش شهرستان‌های بشاگرد، جاسک، بندرلنگه و رودان برای پوشش ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال برای جمعیت هفت هزار نفری نقاط محروم این شهرستان‌ها نیز افتتاح شدند.با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش دیجیتال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما در استان هرمزگان به ۹۷ درصد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها