رفتار بانکها در هرمزگان یک بام و دو هوا است



به گزارش صبح ساحل،به نقل از مهر،عباس ابراهیمی چهارشنبه شب در نشست مشترک فعالان اقتصادی هرمزگان با معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه بیان داشت: رفتار بانکها در هرمزگان یک بام و دو هوا است و مصوبات دولت را قبول ندارند و بارها مصوباتی مجلس در مورد بخشودگی جرائم را در حوزه صنعت و کشاورزی اجرایی نمی کنند و مانند اختاپوس گلوی تولید و تولیدگر را می فشارند.

وی با بیان اینکه تحریم یک واقعیت است، خاطرنشان کرد: زمانیکه تحریم ها علیه کشورمان اجرایی شد دولت به کمک تولیدگران وابسته به خودش رفت. مانند ایران خودرو که اگر حمایت های دولت نبود دچار ورشکستگی و تعطیلی می شد. چرا دولت حاضر نیست همین حمایت ها را از بخش خصوصی انجام دهد.

ابراهیمی عنوان کرد: بانک ها چون تمام الزامات و قوانین را می دانند در برخورد با فعالان اقتصادی همیشه دست بالا دارند و انتظاری از آنها نیست، ضمن تشکر از دستگاه قضائی انتظار داریم، با اقتدار و باصلابت ورود کند و نیمه پنهان رابطه بانک ها با بخش خصوصی را واکاوی کنند.

این فعال اقتصادی هرمزگان با اشاره به مناطق آزاد، اظهارداشت: زمانی که ایجاد مناطق آزاد تصویب شد به صراحت اعلام شد فعالان در این مناطق اگر شرکت ها ثبت مناطق آزاد باشند بین ۱۰ تا ۱۵ سال معافیت مالیاتی دارند و شروطی هم اعلام نشد. اما اداره کل دارایی بعد از ۱۴ سال اعلام می کند به دلیل عدم پر کردن اظهارنامه مالیاتی شامل مالیات هستید و شاهد ممنوع خروجی و مسدود شدن حساب های بانکی هستیم.

وی ابرازداشت: ضابطین قضائی برخورد مناسبی با مردم ندارند و حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و آخر هفته ها نیروی انتظامی خروجی های شهر را می بندد و ترافیک چند کیلومتری را اجرا می کند، اگر به دنبال هر خلافکاری می گردند در زمانی که مردم برای تفریح و گردشگر به خارج از شهر رجوع می کنند زمان مناسبی نیست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها