صنایع ومناطق آزاد هرمزگان در امر مدرسه سازی کوتاهی نکنند



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،احمد مرادی در مراسم معرفی و تودیع مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: صنایع و مناطق آزاد تاکنون ان طور که باید به مسوولیت های اجتماعی خود عمل نکرده اند و استان نیز نتوانسته است آنها را تحت فشار قراردهد.
وی بیان داشت: هرچند فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی از تکالیف دولت است اما باتوجه به اینکه درتامین منابع دولتی با مشکلات مواجه هستیم نباید به آن اکتفا کنیم.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر بوموسی درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مدیرانی موفق هستند که بتوانند از ظرفیت خیران برای سامان دادن به وضعیت فضاهای آموزشی نهایت بهره را ببرند.
مرادی درسفرهای اخیر رییس جمهوری به هرمزگان گفت: موضوع اختصاص ۵۰ درصد مازاد درآمد استان را مطرح کردم که اگر این اعتبار واریز می شد، مردم هرمزگان مشکل مدارس تخریبی و بیمارستان نداشتند.
وی با اشاره به اینکه با پیگیری هایی که انجام دادم حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان نوسازی مدارس کشور و حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای هرمزگان اخذ شد، که انتظار است به اندازه اعتباراتی که نمایندگان از جاهای مختلف برای امر مدرسه سازی می گیرند نوسازی نیز مبلغی را به این امر اختصاص دهد.
این نماینده مجلس درهرمزگان بیان داشت: مشارکت در امر مدرسه سازی یک توفیق الهی است و مطمئن باشیم که اگر کاری برای مدرسه انجام داده ایم از لطف و عنایت خداوند متعال بوده است.
در این آیین از خدمات نوید احمدی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تجلیل و سید فخر الدین هاشمی نیز به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها