سواحل کیش را بهتر بشناسید!



اگر امسال تصمیم به رفتن به تور کیش در نوروز دارید سواحل جزیره کیش بسیار عالی و امن و با آب زلال و شفاف است و دلیل آن وجود مرجان‌ها تصفیه کننده اکوسیستم میباشد. یاد آور میشوم اکثر سواحل کیش مناسب شنا، ماهیگیری، غواصی، تفریحات آبی موتوری است.

1) ساحل میرمهنا کیش (لقب بزرگترین پارک ساحلی کیش)


پارک ساحلی میرمهنا، بزرگ‌ترین پارک ساحلی جزیره کیش است و در بلوار دریا قرار دارد. بلوار دریا نسبتاً شلوغ و در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، مراکز خرید و هتل‌ها قرار دارد؛ و شما در تور کیش مجبور نیستید فاصله زیادی را از هتل‌ها و مراکز خرید به ساحل طی کنید. ساحل از مسجد خاتم الانبیاء شروع و تا میدان جاسک ادامه دارد. پارک ساحلی نزدیکی محله عرب است که میتوانید بومیان جزیره را ببینید؛ و با بافت سنتی و زندگی مردم محلی جزیره‌ی کیش هم آشنا شوید. پرنده‌های مثل مرغ ماهی‌خوار و لک‌ک بر فراز آسمان ساحل و همینطور روی سطح آب در حال پرواز هستند. مرجان ها، صدف‌ها و گوش‌ماهی ها، حلزون‌ها و سنگ‌های عجیب و زیبایی با امواج از دل دریا به ساحل آورده میشوند همچنین لاکپشت‌های خلیج فارسرا تماشا کنید. از کار‌های دیگر صید ماهی و دوچرخه سواری و لذت بردن از غذلای دریایی رستوران‌های پارک ساحلی برای مسافران تور ارزان کیش توریاب است.

 
۲) ساحل درختان نارگیل


درختی نارگیل با ارتفاع ۳ متر و عرض ۱ متر در مناطق گرم رشد مینماید طول برگ هاش به ۳ متر میرسد و در این ساحل تعداد زیادی یافت میشود و نام ساحل از درختان نارگیل کیش گرفته شده است


۳) ساحلی مرجان کیش


در این پارک ساحلی ساحل، بازار، دریا را در کنار هم می‌بینید. در شرق جزیره کیش و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد.ساحل پاکیزه و مطبوع و نقره‌ای رنگ با منظره‌ی دریای شفاف و نیلگون و آفتاب تابان و هوای مطبوع جزیره، خستگی را از تن بازدید کنندگان به در می‌کند. تجربه عکاسی و فیلم برداری، دنیای شگفت انگیز زیر آب دوچرخه سواری، جت اسکی؛ بنانا؛ شاتل و پاراسل و همچنین غواصی از امکانات دیگر ساحل است
 

۴) ساحل اسکله تفریحی کیش


۵) ساحل مرد ماهیگیر کیش


ساحل ماهیگیر کیش بزرگ زیبا و چشم نواز، مناسب برای افرادی است که در جستجوی آرامش هستند. پارک در نوار ساحلی و در ضلع شرقی قرار دارد. ماهیگیری، دوچرخه سواری، پیاده روی از امکلنات این ساحل است. شن بازی از تفریحات مورد علاقه‌ی همه و کودکان است. انواع صدف و گوشماهی و تصاویر روی ساحل را اینجا مشاهده میکنید. علت نامگذاری پارک به مرد ماهیگیر، وجود یک تندیس فیگوراتیو از یک مرد ماهیگیر است که نزدیک ۱۲ متر طول دارد. این مجسمه‌ی بسیار بزرگ و زیبا، از جاذبه‌های جزیره‌ی کیش به شمار می‌آید و همچنین به عنوان بزرگترین مجسمه‌ی فیگوراتیو ایران شناخته شده است. پارک ساحلی مرد ماهیگیر، یک مکان سالم، لذت بخش و بی‌نظیر برای تفریح و استراحت شما است.


۶) ساحل سیمرغ کیش


پارک سیمرغ با دارا بودن امکانات عالی برای استراحت مسافران و بازدیدکنندگان، همچون آلاچیق‌های مناسب و بزرگ، نیمکت‌های روبه دریا و فضای سبز عالی، از بهترین مکان‌ها برای استراحت مسافران و گردشگران پس از یک روز شلوغ و پررفت و آمد به حساب می‌آید. همچنین، در این پارک ساحلی سرویس بهداشتی پاکیزه و مناسب نیز وجود دارد. دسترسی به رستوران، فودکورت، کافی‌شاپ و بوفه هم در بهترین موقعیت قرار دارد. اگر دوست دارید تنی به آب بزنید و در میان آب‌های گرم خلیج فارس شنا کنید، در این پارک ساحلی این امکان فراهم شده است که آقایان بتوانند شنا کنند. همچنین، برای کودکان و نوجوانان در این پارک ساحلی، امکانات و بازی‌های لذت‌بخش و سرگرم کننده فراهم شده است که خیال شما را از بابت سرگرم شدن آن‌ها راحت می‌کند. پارک ساحلی سیمرغ، بسیار پاکیزه است و شن‌های نرم و نقره‌ای رنگ این ساحل، بدون مزاحمت زباله و آشغال، به زیبایی تمام به چشم می‌آیند. در پارک ساحلی سیمرغ، انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی و ساحلی همچون شاتل، پاراسل، قایق‌های موتوری و پارویی و پدالی، بنانا، جت اسکی، موتورسواری و دوچرخه سواری نیز تفریحات ساحلی مخصوص کودکان وجود دارد.


۷) ساحل کشتی یونانی


ساحل زیبای کشتی یونانی جزیره‌ی کیش از جمله سواحل بسیار زیبای جهان است. چرا که این ساحل یک ساحل صخره‌ای به شمار می‌آید و صخره‌های زیبا و عجیب و نیز نمای کشتی یونانی که در میان آب و در نزدیکی ساحل به گل نشسته، تصویری بسیار زیبا و خیال انگیز برای شما می‌سازد. این ساحل زیبا و چشم نواز از مکان‌هایی است که علاقمندان به عکاسی، حتما از گشت و گذار در آن لذت خواهند برد، چرا که هر نقطه‌اش برای عکاسی چشم اندازی زیبا و بی‌نظیر دارد. در این ساحل می‌توانید شنا و آب‌تنی کنید و به خاطر شفاف بودن آب این ساحل می‌توانید جانوران آبزی این ساحل را به راحتی ببینید.
 
سواحل کیش را بهتر بشناسید!
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها