بودجه ۹۹ شهرداری بندرعباس از 1100 میلیارد تومان گذشت



شهردار بندرعباس، لایحه بودجه 1173 میلیارد تومانی این شهر را تقدیم شورا کرد.

به گزارش صبح ساحل، عباس امینی‌زاده پیش از ظهر امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی این شهر، بودجه 1000 میلیارد تومانی سال 1399 شهرداری بندرعباس را تقدیم شورا کرد.

وی در ارائه توضیحاتی در خصوص لایحه بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس اظهار کرد: این بودجه بنا بر دستورالعمل وزارت کشور و با استناد به برنامه راهبردی کلان تدوین شده از سوی این وزارتخانه در مدت زمان بیش از 4 ماه تهیه و تدوین شده است.

شهردار بندرعباس با بیان این که بودجه سال 99 این شهرداری مشتمل بر یک برنامه عملیاتی و یک برنامه اقتصادی همراستا با آن تدوین شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری که عمدتا متوجه افزایش نرخ حقوق و دستمزد در کشور است، تلاش کرده‌ایم تا اولویت‌های دیگری نظیر تقویت حمل و نقل عمومی و بهبود خدمات شهری را نیز در دستور کار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و ساماندهی معابر شهری نیز از دیگر اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس است که امیدواریم بتوانیم با همکاری شورای شهر و دیگر دستگاه‌های مسؤول در حوزه شهری به آن بپردازیم.

امینی‌زاده افزود: برنامه داریم هیچ پروژه عمرانی جدیدی مگر به اضطرار در شهر آغاز نکنیم و همه همت خودمان را معطوف به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی کنیم که اکنون بخشی از عملیات اجرایی آنها در حال انجام است.

شهردار بندرعباس به اهمیت رفع مشکلات شهرک پیامبر اعظم (ص) اشاره و گفت: مردم ساکن در این منطقه مشکلات و معضلات متعددی دارند که رفع آنها یکی از وظایف شهرداری است و تلاش خواهیم کرد تا در سال 99 یکی از اولویت‌های مهم خودمان را رفع مشکلات مردم ساکن در این شهرک قرار دهیم.

وی رقم پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس را 1173 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بودجه سال آتی به نسبت سال جاری، ۲۹ درصد رشد داشته است و این در حالی است که اگر می‌خواستیم بودجه را آرمانی ببندیم، باید به رقمی بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسیدیم ولی نگاه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و مشکلات پیش روی جامعه سبب شد تا به این عدد در بودجه سال 1399 دست پیدا کنیم.

منبع: فارس 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها