از سوی شرکت تولید برق برگزار شد

رقابت های فوتبال و پرتاب پنالتی بسکتبال



از سوی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات فوتبال ، پرتاب آزاد پنالتی و پرتاب پنالتی ویژه بانوان برگزار شد.‌

به گزارش صبح ساحل،  در مسابقات فوتبال که بین همکاران شاغل در نیروگاه بندرعباس برگزار شد دیدار تیم های حراست والکتریک با نتیجه  ۲-  ۲مساوی به پایان رسید. بازی  دو تیم شیمی و مکانیک  با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مکانیک به پایان رسید. 

در  مسابقه پرتاب آزاد سه امتیازی و پنالتی درون تیمی بسکتبال که  در دو رده نونهالان و جوانان در سالن ورزشی شهرک مسکونی نیروگاه بندرعباس برگزار شد پس از یک رقابت نزدیک و زیبا در رده نونهالان مهدی سهرابی با ۲۱ پرتاب موفق از مجموع ۵۰ پرتاب
اول شد. محمد امین رستمی با ۱۹ پرتاب در مکان دوم ایستاد و  صدرا عامری با ۱۸  پرتاب موفق در جای  سوم ایستاد. ‌

در رده سنی جوانان محمد حسین عامری با ۲۷  پرتاب موفق اول ، علی اکبر رنجبری با ۲۵ پرتاب موفق دوم و امیر حسین رستمی با ۲۲  پرتاب موفق در مکان سوم ایستاد.
در مسابقات پرتاب آزاد بسکتبال بانوان که در چهار رده سنی در سالن ورزشی شهرک مسکونی نیروگاه بندرعباس  برگزار شد در پایان مسابقات  مینی  اریانا تبد اول و هانیه شهابی دوم شد.‌ در رده سنی نوجوانان اسراء اخلاص طلب عنوان نخست را کسب کرد و  فاطمه ثابتی در مکان دوم ایستاد.  در رده سنی جوانان ساجده رستمی و مهلا صفت زاده اول ودوم شدند. در رده سنی بزرگسال زهرا ابول زاده اول شد و  فاطمه قاسمی در مکان دوم قرار گرفت.

          رقابت های فوتبال و پرتاب پنالتی بسکتبال

           رقابت های فوتبال و پرتاب پنالتی بسکتبال

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها