آهو بر مدار آتش در راه جشنواره تئاتر استان هرمزگان



نمایش آهو بر مدار آتش که سال گذشته اجراهای موفقی در شهرستان حاجی آباد از خود به جا گذاشت این بار به عنوان تنها نماینده حاجی آباد جواز حضور در جشنواره تئاتر استان هرمزگان را کسب نمود.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، این جشنواره از تاریخ بیست و ششم تا بیست و نهم آبان ماه در محل پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می گردد که در آن شش گروه نمایشی استان هرمزگان با هم به رقابت می پردازند.
مسلم جعفری کارگردان نمایش آهو بر مدار آتش و سرپرست گروه هنری اوتیان حاجی آباد در این باره می گوید: نویسنده این اثر نمایشی خانم فریبا جعفری ست که در آن ابراهیم لشکری، مسلم جعفری، محمدجواد کریمدادی، محمدجواد حسن زاده، میعاد پور رودباری، فاضل جعفری، زهره جوزری، سمانه طهماسب پور افشار، الناز حسن زاده، راضیه بامری و فاطمه زهرا جعفری به ایفای نقش می پردازند و همچنین حجت اله جعفر پور، رضا صادقی، ارشیا امیر توسلی و مجتبی حسن زاده به عنوان عوامل اجرایی، گروه را همراهی می نمایند.
گفتنی ست با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا جشنوار امسال بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند اجراهای گروه های نمایشی را به صورت آنلاین از سایت تلوزیونی شرجی تماشا کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها