اجرای طرح سلامت احسان در مناطق کمتر توسعه یافته هرمزگان



دانشمند، مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان با اشاره به اجرای طرح سلامت احسان توسط این ستاد در استان، گفت: طرح سلامت احسان در مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی استان هم اکنون در حال اجرا است.

به گزارش صبح ساحل، منوچهر دانشمند بیان داشت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سوی بنیاد احسان وابسته به این ستاد در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور یک میلیون پکیج ماسک و ژل ضدعفونی برای مرحله سوم با عنوان سلامت احسان در کشور توزیع شد.

وی اضافه کرد: سهم استان هرمزگان در طرح سلامت احسان تعداد ۳۰ هزار پکیج بود که در هفته جاری این اقلام در مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان با اشاره به ارزش ریالی این پکیج ها گفت: ارزش هر پکیج بهداشتی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و در مجموعه ۹ میلیارد ریال است که توسط گروه جهادی همکار ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در حال توزیع است.

لازم به ذکر است که در راستای توسعه منطق محروم هرمزگان از سال 93 تاکنون 3 هزار میلیارد ریال در بخش عمرانی و اشتغالزایی خرد از طریق شناسایی و ارزیابی و آموزش افراد در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و حاشیه شهرها در هرمزگان هزینه شده و تسهیلات 4 درصدی برای اشتغال این اقشار پرداخت شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها