سوار کاری جنوب کشور به میزبانی فارس

ورزشکاران هرمزگانی افتخار آفرینی کردند



سوارکاران هرمزگانی در مسابقات جنوب کشور افتخار آفرینی کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، مسابقات کورس سوار کاری جنوب کشور به میزبانی  شهرستان اوز استان فارس با شرکت ۱۶ سوار از استان های فارس ، هرمزگان و بوشهر برگزار شد .
حسین روحی نایب رئیس و دبیر هیات سوارکاری استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت :در این مسابقات شش  سوارکار هرمزگانی شرکت داشتند که برای اولین بار شش سوار کار در در جمع برترین ها قرار گرفتند .
دبیر هیات سوارکاری استان هرمزگان  افزود : در رده اسب های بومی و فلات ایران بالای ۱۴۵ ،اسب هومن با مالکیت عبدالرحمن احمدی و چابکسواری صادق دریا بر از کهتویه ، اسب هیرو با مالکیت عبدالصمد آهون بر با چابکسواری مجید بهزادی از مغ احمد و اسب آریا با مالکیت عبدالله افتاده و چابکسواری یعقوب رنجبر از بندرلنگه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
روحی با اشاره به نتایج حاصله در رده اسب های بومی و فلات ایران پایین ۱۴۵ تصریح کرد : در این رده اسب شکار با مالکیت معین خوه وچابکسواری خودش از قشم و اسب تیزپا با مالکیت فرشید شب تاری با چابکسواری خودش از میناب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
وی با اشاره به مسابقات برگزار شده در رده رده اسب عرب نیز اسب یوز با مالکیت محمدتدو  و چابکسواری یوسف نیک زاد ازقشم رتبه اول را کسب نمود . برای اولین بار هرمزگان با درخشش سوارکاران توانست شش مقام منطقه ای را در یک دوره مسابقه کسب نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها