امروز طی مراسمی در بندرعباس؛

وزیرکشور، استاندار جدید هرمزگان را معرفی می کند



صبح ساحل ، سیاسی - امروز با حضور وزیر کشور دولت تدبیر وامید، "جاسم جادری" به عنوان استاندار هرمزگان معرفی می شود.با حضور اعضاءکمیته استقبال و گروههای مختلفی از جمله نخبگان استان، مراسم استقبال از استاندار جدید در فرودگاه بندرعباس برگزار می شود.پس از برگزاری مراسم استقبال، با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، نمایندگان مجلس و اقشار مردم در سالن شرکت گاز، وزیر کشور استاندار جدید را معرفی خواهد کرد. گزارش های رسیده حاکیست گروههای مختلف مردم به صورت خود جوش با نصب بنرها و پارچه نوشته هایی برای "جادری" درپست استانداری هرمزگان آرزوی موفقیت کرده اند. گفتنی است در روزهای اخیر انتقادات مردمی از عملکرد"ابراهیم عزیزی" استاندار فعلی هرمزگان به اوج خود رسیده بود و آنان خواستار کناره گیری وی   از سمت خود شده بودند. همچنین احمد مرادی فرماندار بندرعباس نیز در این زمینه گفت: استاندار جدید از مدیران توانمند و خوشنام کشور است. وی افزود: دکتر جادری از نیروهای مجرب و متخصص و متعهد کشور است که سوابق فعالیت مدیریتی و اجرایی ارزشمند و قابل توجهی در کارنامه دارد.مرادی تاکیدکرد. رئیس ستاد استقبال از استاندار هرمزگان و قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این استان، نیز گفت: مراسم استقبال از استاندار جدید مردمی است.محمود رئوفی افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است که همزمان با ورود استاندار جدید در محل فرودگاه بندرعباس برگزار می‌شود.وی گفت: استاندار جدید هرمزگان به محض ورود به بندرعباس در جمع استقبال‌کنندگان حضور خواهد یافت.

 نشست مجمع نمایندگان هرمزگان با استاندار جدید برگزار شد

نمایندگان هرمزگان نشست دو ساعته ای را با استاندار جدید هرمزگان در محل هیات رئیسه مجلس برگزار کردند. در این جلسه بر تعامل هر چه بیشتر میان دستگاههای مختلف استان به منظور ایجاد زمینه های رشد و توسعه هرمزگان در ابعاد مختلف تاکید و هر کدام از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان داشتند.به گزارش خبرنگار جنوب ایران، روز گذشته (شنبه دوم آذرماه)  اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نشست دو ساعته ای را با استاندار جدید هرمزگان در محل هیات رئیسه مجلس برگزار کردند.در این جلسه بر تعامل هر چه بیشتر میان دستگاههای مختلف استان به منظور ایجاد زمینه های رشد و توسعه هرمزگان در ابعاد مختلف تاکید و هر کدام از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان داشتند.احمد جباری رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص این جلسه به خبرنگار جنوب ایران گفت: در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان بخصوص در زمینه جذب اعتبار به منظور اجرای پروژه های عمرانی بر ضرورت ایجاد همدلی و وحدت به منظور سرعت دادن به روند ایجاد اشتغال در استان هرمزگان تاکید و هر کدام از نمایندگان بر اهمیت بهره گیری از نیروهای بومی در مسئولیت ها نکاتی را بیان کردند.نماینده مردم غرب هرمزگان بیان داشت: با شناختی که از توان و ظرفیت های مدیریتی آقای جادری سراغ داریم، امیدهای فراوانی به حل مسائل و مشکلات استان در دولت تدبیر و امید با همت و حمایت آحاد مردم و مسئولین بوجود آمده و امیدواریم که ایشان نیز با تمرکز بر کار و تلاش در استان و دوری از حاشیه ها، خدمت صادقانه را در همه زمینه ها نهادینه کنند.وی خاطر نشان کرد: همه زمینه ها برای رشد و توسعه هرمزگان و رسیدن به جایگاه واقعی در کشور فراهم است و مجموعه برنامه ها و نگاههای آقای جادری در زمینه های گوناگون منطبق بر خواست های مردم منطقه در جهت اعتلای ظرفیت ها و منابع انسانی قرار دارد.

 تلاش می کنم نام نیک مقتدایی را در هرمزگان تکرار کنم

جادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش‌ها و دلسوزی‌های مردم و اقوام مختلف خوزستان در حمایت از خود گفت: نمی‌دانم چگونه می‌توانم این محبت‌ها را جبران کنم، ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با به جای گذاشتن یک عملکرد خوب و قابل دفاع در این استان جنوبی، برای مردم بزرگ و با محبت استانم سربلندی را به ارمغان آورم.به گزارش جنوب ایران، جاسم جادری ظهر جمعه در جمع اعضای ستاد روحانی در خوزستان اظهار کرد: مسئولیت سختی‌هایی دارد که تنها احساس تکلیف هر انسانی را به پذیرش آن وامی‌دارد، کسی که در قبال مردم مسئول می‌شود باید در مقابل آن‌ها خود را پاسخگو بداند. وی ادامه داد: باید از اعتمادی که هیئت محترم دولت، وزیر کشور و خصوصا شخص رئیس جمهور در سپردن مسئولیت استانداری هرمزگان به بنده داشته‌اند، تشکر و قدردانی کنم. رئیس ستاد روحانی در خوزستان در این خصوص افزود: نوع معرفی، حمایت و تائیدی که رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از بنده داشتند، کارم را بیش از پیش سخت‌تر کرده است و از همین رو تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جوابی درخور و شایسته به اعتماد ایشان دهم و نماینده‌ای شایسته برای مردم خوزستان در استان هرمزگان باشم. وی با اشاره به نام نیکی که مقتدایی از خود در هرمزگان به عنوان یک فرزند خوزستان به جای گذاشته است، تصریح کرد: بنده نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این نام نیک به جای مانده از خوزستانی‌ها در هرمزگان را تثبیت کرده و ادامه دهنده راه ایشان در آن استان باشم. جادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش‌ها و دلسوزی‌های مردم و اقوام مختلف خوزستان در حمایت از خود گفت: نمی‌دانم چگونه می‌توانم این محبت‌ها را جبران کنم، ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با به جای گذاشتن یک عملکرد خوب و قابل دفاع در این استان جنوبی، برای مردم بزرگ و با محبت استانم سربلندی را به ارمغان آورم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها