تشییع دوشهید گمنام دوران دفاع مقدس در بندرعباس



صبح ساحل ، سیاسی - پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس پس از تشییع باشکوه در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آرمیدند.پیکر این شهدا که 20 و22سال سن داشتند، سال 67 درعملیات تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسیدند، شهریور امسال توسط واحد تجسس پیدا شد. در مراسم تشیع پیکر این دوشهید نماینده ولی فقیه وامام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، جمعی از مسوولان و همچنین اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.درمراسم معنوی تشیع شهدا از چهار راه دانشگاه تا دانشگاه آزاد برگزار شد ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بر پیکر این دوشهید نمازاقامه کرد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دراین مراسم گفت: ای نسلی که کشور به شما چشم دوخته گاه گاهی به مزار شهدا بروید وبپرسید برای چه به سوی جبهه های نبرد وشهادت رفتید.

وی ادامه داد: حرف های شهدا را بشنوید و آنگاه ببینید آیا در مسیر سعادت حرکت می کنید یا خیر.وی اظهارداشت: دانشجویان وجوانان هدف شهدا را از رفتن به نبرد وجنگ بپرسید وبدانید که اگر گوش شنوا داشته باشید پاسخ شان را می شنوید. نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان افزود: فرهنگ غرب در جامعه نفوذ پیدا کرده ودانشجویان باید به جنگ این فرهنگ بروند. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم گفت: تدوین این شهدا در دانشگاه آزاد بندرعباس با همکاری اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان ، بسیج دانشجویی استان ودانشجویان این دانشگاه انجام شده است.مهدی باقری افزود: وجود این دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای افزایش فضای معنویت در دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای این دو شهید مراسم های مختلفی برپا می شود و آثار حضورشان دراین دانشگاه برای جامعه نمایان می شود. وی یاد آور شد: روزی جبهه دانشگاه بود وامروز دانشگاه جبهه است لذا وظیفه داریم در جهت رشد و اقتدار علمی کشور تلاش کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها