صبح ساحل بررسی می‌کند

آقایان وعده تو خالی تا به کی ...



وعده های توخالی برخی از مسئولین به ورزشکاران و تیم های ورزشی در استان هرمزگان تمامی ندارد.این وعده‌های توخالی زمانی نمایان تر می شود که یک ورزشکار یا مدیر تیم های ورزشی با رسانه ها گفت و گوی انجام می دهند و مشکلات خودشان را بیان می کنند و آن زمان است که مسوولان برای سرپوش گذاشتن به مشکلات شروع می کنند به دادن وعده های توخالی،  وعده‌های که هیچ وقت عملی نمی شود.‌متاسفانه در این سال های اخیر وعده های تو خالی زیادی از سوی مسوولان شنیده ایم که هیچ یک از آن ها تاکنون عملی نشده است. در این گزارش به گوشه ای از وعده های توخالی مسوولان این استان در مورد ورزش و ورزشکاران می پردازیم.

      

یکی از وعده های مسوولان استان که هنوز عملی نشده است حمایت از تیم خلیج فارس میناب است. تیمی که برای دلخوشی مردم شهرستان میناب و استان هرمزگان هر ساله با تمام مشکلات مالی که دارد پا به مسابقات کشور می گذارد. این تیم با وعده های مسوولان وارد مسابقات می شود اما در ادامه می بینند که هیچ کس دور و برشان نیست.  از مشکلات امسال این تیم ورزشگاه شهید امینی میناب است.
ورزشگاه خانگی تیم خلیج فارس مشکلات زیادی دارد و چندین سال است که قول بر طرف شدن آن را داده اند اما سال به سال دريغ از پارسال. از مشکلات اصلی این ورزشگاه پروژکتورهای نور ، سکوهای تماشاگران،  رختکن تیم ها و سرویس ها بهداشتی است که با کمتر از یک میلیارد تومان می توان این مشکلات را حل کرد اما کجاست یک مسئول دلسوز که این کار را برای ورزش میناب انجام دهد. امسال وقتی تیم خليج فارس میناب وارد مسابقات شد مسوولان قول دادند که در کنار این تیم هستند اما آن چیزی که ما می بینیم این است که این تیم تنهاست و هیچ مسوول دلسوزی در کنار خودش ندارد.تیمی که می تواند در خانه خود بازی کند و بهترین نتایج را کسب کند مجبور باشد با یک هزینه بیشتر در بندرعباس بازی کند تا هم از نظر هزینه و هم از نظر نتیجه ضرر کند.
یکی از وعده‌های دیگری که در این چند سال از مسوولان مختلف شنیده ایم بر طرف کردن مشکلات ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس است. چندی پیش پس از درج یک گزارش در همین صفحه ورزشی روزنامه صبح ساحل چند روزی مسوولان به ورزشگاه خلیج فارس آمدند و رفتند تا مشکلات این ورزشگاه که آبروی ورزش استان می باشد را حل کنند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و هنوز مسوولان برای برطرف کردن مشکلات ورزشگاه ۲۰ هزار نفری بندرعباس اندرخم یک کوچه هستند.به نظر می رسد که با یک بودجه دو یا سه میلیاردی می توان خیلی از مشکلات ورزشگاه خلیج‌فارس را بر طرف کرد اما چرا این اتفاق برای این ورزشگاه نمی افتد سوالی است که باید مسوولان به آن جواب دهند.
جناب آقای مسؤول یک بار برای همیشه با مردم استان صادق باشید و بگوید چرا نمی توانید کاری برای بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بکنید.  ورزشگاه خلیج فارس سرمایه ملی این استان است پس اجازه ندهیم این سرمایه به راحتی از بین برود و وقتی که از بین رفت زانوی غم  به بغل بگیریم. شک نداریم که اگر این ورزشگاه از بین برود سال های زیادی طول خواهد کشید که هرمزگان همچین ورزشگاهی را دوباره به چشم‌ خود ببیند یا شاید دیگر همچین ورزشگاهی در هرمزگان ساخته نشود.
یکی دیگر از وعده های تو خالی مسوولان استان دادن  قول های زیاد برای حمایت از تیم فوتسال آیندگان در رقابت های لیگ یک است‌. جالب است برای صعود این تیم به لیگ یک قول هایی داده اند که تنها در حد یک حرف باقی مانده است و  جالب است که هنوز
وعده های گذشته را عملی نکرده اند وعده های جدید برای صعود به لیگ برتر به ورزشکاران و مسوولان این باشگاه می دهند.
مگر شما آقای مسوول قول نداده بودید در ازای هر برد داخل یا خارج از خانه به تیم های آیندگان ، شهرداری و خلیج فارس پاداش می دهید پس کجاست
پاداش های شما، چرا قولی می دهید که نمی توانید به آن عمل کنید و چرا با وعده و وعیدهای الکی تنها به دنبال رفع مسوولیت هستید.
یکی از وعده های ديگر که می توان به آن اشاره کرد حمایت از باشگاه البدر بندرکنگ بود. چرا زمانی که باشگاه البدر کنگ نیاز به حمایت  داشت کسی به داد این باشگاه که چند سال جور ورزش استان را کشید و نام هر مزگان را در سطح کشور طنین انداز کرد نرسید. اگر آن زمانی که مسوولان فدراسیون فوتبال با لابی گری سهمیه لیگ یک را از نماینده استان گرفتند کسی بود تا از حق البدر دفاع کند  اکنون مسوولان ما به دنبال خرید امتیاز لیگ یکی نبودند. در آن زمان مسوولان ما  وعده های زیادی  دادند اما هیچ کدام عملی نشد تا به راحتی آب خوردن سر تیم البدر بندرکنگ بریده شود و بعد از این اتفاق آب از آب هم تکان نخورد و به هیچ کدام از مسوولان وقت برنخورد.
جناب آقای  مسوول از این که به فکر آن هستید تا یک تیم لیگ یکی فوتبال آن هم با مبلغ چند میلیاردی برای استان بخرید از شما تشکر می کنیم اما آیا مشکل باشگاه های فوتبال هرمزگان و فوتبالیست های هرمزگانی که می خواهند در کشور دیده شوند با خرید این امتیاز حل می شود. جناب آقای مسوول مشکل تیم های فوتبال هرمزگان با خرید این امتیاز حل نمی شود و این خرید امتیاز تنها  فرار رو به جلوی شما مسوولان از تعهدی است که نسبت به ورزش و فوتبال استان دارید.وقتی پول دارید که می خواهید یک امتیاز لیگ یکی بخرید حتما پول دارید و می توانید مشکلات ورزشگاه امینی میناب و ورزشگاه خلیج فارس را هم بر طرف نماید.چگونه می خواهید تیم لیگ یکی را که در آستانه صعود به لیگ برتر هم می باشد در ورزشگاه خلیج فارس که این قدر مشکل دارد بازی دهید.
آقای مسوول آیا این را می دانید که با خریدن امتیاز یک تیم فوتبال ، سایر  تیم های فوتبال هرمزگان را در کشور نابود می کنید.همان گونه که هرمزگان لیاقت آن را دارد که در بالا ترین سطح فوتبال و فوتسال کشور تیم داشته باشد نیاز دارد تا برای دیده شدن  تعداد بیشتری از جوانانش در فوتبال و فوتسال کشور در لیگ های پایین تر هم تیم  داشته باشیم.
جناب آقای مسوول بهتر نیست با این پول میلیاردی که در اختیار دارید اول مشکلات زیر ساخت های ورزش استان را برطرف کن و پس از آن از  تیم های
خلیج فارس میناب ، شهرداری بندرعباس و  آیندگان در لیگ یک فوتسال که این روزها مردانه می جنگد تا دوباره هرمزگان را  صاحب یک تیم ليگ برتری در  فوتسال کشور  کند حمایت کنید.
جناب آقای مسوول این را به یاد داشته باشید وعده پاداش‌هایی که شما ها در مواقع خاص به ورزشکاران می‌دهید جنبه تشویقی و حرمت‌ دهی به زحمات آن‌ها را دارد، لذا نباید پس از گذشتن از تب و تاب مسابقات، قول‌های خود را فراموش کنید.
ورزشکاران هرمزگانی  موجب افتخار و سربلندی استان خود هستند و باید به این قشر توجه بیشتری شود نه این که هنگام استقبال از آن ها  آن هم اگر زحمت بکشید و استقبال بیاید وعده های می دهید و بعد از گذشت چند مدت آن را فراموش کنید. بسیاری از ورزشکاران  هرمزگان نگران آینده خود هستند و از این که وعده‌های مسئولان در خصوص استخدام آن ها عملی نشده، گلایه‌های زیادی دارند. آن ها می گویند: هنگامی که ما افتخاری برای استان یا کشور کسب می کنيم،  مدیران و مسئولان برای گرفتن عکس‌های یادگاری خودشان را می رسانند اما بعد از آن ما هرگز نمی توانیم  پیدایشان کنیم تا در مورد وعده های که می دهند سوال کنیم .
آقای مسوول ورزشکاران هرمزگان با تعصبی که دارند برای افتخار آفرینی در میادین کشوری و بین المللی برای سربلندی نام هرمزگان از جان خود هم مایه
می گذارند و نیاز به وعده های الکی شما ندارند پس اگر نمی توانید کاری بکنید بی خودی به آن ها وعده‌ و وعید ندهید.  ورزشکاران هرمزگانی بارها دین خود را به ورزش این استان و حتی کشور ادا کرده اند اما این مسئولان هستند که خیلی زود وعده‌هایشان را فراموش می‌کنند.
به راستی آقایان وعده های تو خالی تا به کی...

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها