شروع واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا طی روز‌های آینده در هرمزگان



استاندار هرمزگان از شروع واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

       
به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی، استاندارهرمزگان گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا از روز‌های آینده در استان هرمزگان آغاز می‌شود.
همتی افزود: افراد دارای بیماری‌های خاص که در سنین ۵۰ تا ۶۰ سال قرار دارند، به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی و با اطلاعات موجود از بیماری آن‌ها در سامانه، در این مرحله واکسن کرونا دریافت می‌کنند و با تزریق واکسن هم باید پروتکل‌های بهداشتی، رعایت شود.
او با ابراز نگرانی از افزایش مرگ مبتلایان به کرونا درهرمزگان گفت: متاسفانه بیشتر ابتلا به کرونا و فوت ناشی از این بیماری در استان، در نتیجه برگزاری دورهمی، جشن‌های تولد و مراسم‌های عروسی و ختم بوده است، در حالی که می‌توانیم از برگزاری این مراسم‌ها، خودداری کنیم.
استاندارهرمزگان افزود: تعطیلی طولانی مدت مشاغل، موجب اختلال در زندگی بسیاری از افراد شده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا، به بهبود وضعیت کسب و کار‌ها و معیشت بسیاری از افراد کمک می‌کند.
همتی خواستار رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌ها و همچنین ضدعفونی اماکن عمومی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد وگفت: فرمانداران با نظارت جدی بر مبادی ورودی و خروجی استان، از رفت و آمد‌های غیرضروری جلوگیری کنند.
 
منبع:موج
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها