امکان ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۵سال در نهضت ملی مسکن فراهم شد



معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آقایان مجرد بالای ۲۵ سال از ۱۵ دی ماه برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن به سامانه ثمن مراجعه کنند.
 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایلنا، محمود محمودزاده با بیان اینکه امکان ثبت نام مجرد‌ها در پروژه نهضت ملی مسکن (۴ میلیون مسکن در ۴ سال) حذف نشده است، گفت: در حال حاضر گزینه و امکان ثبت نام مجرد‌ها در سامانه ثمن وجود دارد، اما فعلا آقایان مجرد در سامانه پذیرش نمی‌شوند تا زمانی که دستورالعمل مربوط به این گروه در شورای عالی مسکن نهایی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: قرار بر این است که درباره ثبت نام مجرد‌ها در نهضت ملی مسکن دستورالعملی تدوین و از این طریق امکان اجرای آن فراهم شود. این دستورالعمل که موضوعات حقوقی متعددی داشت انجام شده است و تا ۱۵ دی ماه این دستورالعمل در سامانه بارگذاری می‌شود.

وی درباره شرایط سنی آقایان مجرد گفت: آقایان مجرد بالای ۲۵ سال می‌توانند اقدام به ثبت نام در سامانه کنند و همچنان شرط تحویل واحد تاهل است.

معاون امور مسکن و ساختمان تاکید کرد: تا قبل از ۱۵ دی ماه سامانه ثبت نام آقایان مجرد را قبول نمی‌کند و این گروه قبل از تاریخ مذکور به سامانه مراجعه نکنند.

وی افزود: طبق قانون همچنان شرایط برای ثبت نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال فراهم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها