شهردار بندرعباس در دیدار كنسول قزاقستان؛

تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد



شهردار بندرعباس گفت: تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می‌شود روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها  افزایش داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در نشست با «بریک سادیکوف»، کنسول قزاقستان در بندرعباس، ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی تجاری فرهنگی و گردشگری شهر بندرعباس، افزود: رشد توسعه بندرعباس با ورود سرمایه گذاران شتاب بیشتری خواهد گرفت و این قابلیت و پتانسیل در یک شهر بندری وجود دارد که در همه حوزه ها بتوان سرمایه گذاری کرد.

نوبانی بیان کرد: تعاملات با کنسولگری‌های باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می‌شود روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها  افزایش داد.

وی افزود: حجم بالای مبادلات تجاری و اقتصادی در بنادر شهید رجایی و باهنر در منطقه و شهر بندرعباس شکل می گیرد و بنادر هرمزگان نقش بسزایی در تقویت کریدور شمال جنوب دارند.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: هدفمندی در برقراری ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس مجموعه شهرداری اماده هر گونه همکاری و همیاری است.

در پایان «سعید شعبان»، نماینده وزارت امور خارجه در بندرعباس ضمن تشکر از شهردار و مجموعه امور بین الملل شهرداری برای اقدام و گام نخست پیشنهاد خواهر خواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان را مطرح نمود که مورد استقبال کنسول قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها